ششمین نشست «اندیشه صدر» برگزار می‌شود
کد خبر: 3963165
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۱

ششمین نشست «اندیشه صدر» برگزار می‌شود

ششمین نشست از سلسله‌نشست‌های «اندیشه صدر» امشب، 19 فروردین ماه برگزار می‌شود.

ارسال// ششمین نشست «اندیشه صدر» برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا، در چهل‌ویکمین سالگرد شهادت شهیدصدر ششمین نشست از سلسله‌نشست‌های «اندیشه صدر» امشب، 19 فروردین‌ماه  به‌صورت وبینار برگزار می‌شود.

این نشست با موضوع «شهید صدر و آنچه باید از او بدانیم» با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین علیرضا پناهیان، از ساعت ٢٠:٣٠ برگزار می‌شود.

سلسله‌جلسات «اندیشه صدر» به‌صورت زنده از صفحه اینستاگرام پژوهشگاه تخصصی شهید صدر به آدرس https://www.instagram.com/shahidsadr/ پخش خواهد شد.

یادآور می‌شود، شهید صدر در جایگاه فقیه نظریه‌پرداز علوم انسانی، دیدگاه‌های گوناگونی را در شاخه‌های گوناگون علوم انسانی بیان کرده است که هرکدام به نوعی جریان‌ساز حرکت‌های فکری و علمی گسترده‌ای در جهان اسلام شده است.

بازخوانی و ترویج این اندیشه‌ها که توسط فقیهی نابغه و کم‌نظیر ارائه شده می‌تواند عمق و دامنۀ علوم انسانی و اجتماعی اسلامی را در میان دانشگاهیان، به‌ویژه جوانان و دانشجویان گسترش دهد.

شهید صدر علاوه‌ بر تسلط بر مبانی و آموزه‌های دینی به حوزۀ مسائل دانش‌های مدرن ورود کرده و توانسته است در مقابل اندیشه‌های سکولار غربی دیدگاه‌های اسلامی را ارائه دهد.

انتهای پیام
captcha