مرحله نهایی مسابقات قرآن شرکت‌های پالایش نفت خصوصی برگزار شد
کد خبر: 3963344
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۹

مرحله نهایی مسابقات قرآن شرکت‌های پالایش نفت خصوصی برگزار شد

مرحله نهایی سومین دوره مسابقات قرآن کریم، نهج البلاغه و اذان شرکت‌های پالایش نفت خصوصی در آستان مقدس عبدالعظیم برگزار شد.

به گزارش ایکنا، مسابقات مجازی قرآن کریم، نهج‌البلاغه و اذان شرکت‌های پالایشی خصوصی کشور به سرپرستی پالایشگاه تهران با همکاری آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) و انجمن صنفی کارفرمایی صنعت نفت کشور با رویکرد توسعه فرهنگ قرآنی و انس با قرآن کریم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد.
 
این مسابقات با توجه به شیوع کرونا از طریق ارتباط تلفنی و اینترنتی برپا شد.

این دوره، در مرحله اول با رقابت بالغ بر هزار نفر از خانواده بزرگ صنعت پالایش نفت کشور در هفت گروه مجزا، از فرزندان مقطع پیش‌دبستانی تا دانشگاهی و همسران و کارکنان پالایشگاه‌های نفت خصوصی کشور در رشته‌های حفظ، قرائت، ترتیل، اذان، نهج‌البلاغه و تفسیر در دو گروه آقایان و بانوان به مناسبت یادواره اولین سالروز شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، شروع و مرحله نهایی آن با رقابت صد نفر از رتبه‌های اول رشته‌های مختلف پالایشگاه‌های خصوصی نفت کشور در آستان مقدس برپا شد.

همچنین دو گروه داوری، متشکل از ۱۰ نفر از اساتید مرکز آموزش قرآن کریم آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) و دیگر داوران برجسته کشور، کار قضاوت این دوره از مسابقات را برعهده داشتند.
انتهای پیام
captcha