دوره آموزشی تجوید و مهندسی تلاوت برگزار می‌شود
کد خبر: 3963355
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۳

دوره آموزشی تجوید و مهندسی تلاوت برگزار می‌شود

دوره آموزشی تجوید و مهندسی تلاوت با تدریس محمدرضا پورزرگری از سوی مؤسسه احسن‌الحدیث برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، دوره آموزشی تجوید و مهندسی تلاوت با تدریس محمدرضا پورزرگری، قاری و داور بین‌المللی کشورمان از سوی مؤسسه قرآنی راهیان طریق احسن الحدیث تهران برگزار می‌شود.

این دوره طی 12 جلسه آموزشی در بستر فضای مجازی (به صورت آنلاین) با هدف درک صحیح استفاده از تجوید در تلاوت و نحوه به کارگیری تجوید در کنار تنغیم تلاوت، ویژه تمامی مقاطع سنی قاریان علاقه‌مند تشکیل می شود.

تسلط نسبی بر تجوید کاربردی و توانایی اجرای صوت و لحن از جمله شرایط ثبت‌نام‌کنندگان در این دوره است. پس از ثبت‌نام از واجدین شرایط آزمون ورودی به عمل می‌آید و پس از کسب حد نصاب لازم در دوره اصلی پذیرش می‌شوند، همچنین در پایان دوره نیز در صورت درخواست به شرکت‌کنندگان گواهینامه اعطا می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند فایل‌های صوتی از تلاوت تحقیق خود را که به صورت غیر تقلیدی و به مدت سه دقیقه است از طریق دایرکت اینستاگرام یا شماره واتساپ 09197156400 ارسال کنند.

یادآور می‌شود، مؤسسه احسن الحدیث در میدان امام حسین(ع)، خیابان 17 شهریور، تقاطع صفای شرقی قرار دارد. همچنین برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 33326140 تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha