اجرای طرح «من قرآن را دوست دارم» در آستان‌های مقدس و بقاع متبرکه
کد خبر: 3963399
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۱

اجرای طرح «من قرآن را دوست دارم» در آستان‌های مقدس و بقاع متبرکه

در راستای اجرای طرح نهضت سراسری روخوانی قرآن کریم با عنوان «من قرآن را دوست دارم» در آستان‌های مقدس و بقاع متبرکه، کارگروه قرآنی و فرهنگی در اولین جلسه سال جاری، ابعاد مختلف نحوه اجرای این طرح را مورد بحث و تبادل نظر قرار داد.

به گزارش ایکنا، در راستای اجرای طرح نهضت سراسری روخوانی قرآن کریم با عنوان «من قرآن را دوست دارم» در آستان‌های مقدس و بقاع متبرکه، کارگروه قرآنی و فرهنگی در نخستین جلسه سال جاری، ابعاد مختلف شیوه اجرای این طرح را مورد بحث و تبادل نظر قرار داد.
 
در این جلسه، پیگیری نهایی تکمیل سامانه اینترنتی این طرح، تهیه آئین‌نامه شرح وظایف دبیرخانه، سهمیه‌بندی جهت جذب قرآن‌آموزان در آستان‌ها، ارائه گواهی‌نامه از طریق سازمان دارالقرآن الکریم، مذاکره با نهاد‌ها و برخی از وزارتخانه‌ها جهت ثبت نام در طرح، تهیه محتوای دروس، وظایف اعضای کارگروه قرآنی در اجرای طرح، بررسی شیوه‌های تبلیغی و فرهنگی، تبلیغ همزمان در آستان‌ها و استفاده از ظرفیت رسانه ملی از مسائل بررسی شده در این جلسه بود.

در این رابطه پوستر طرح من قرآن را دوست دارم در آخرین سه‌شنبه ماه شعبان با برگزاری مراسم استقبال از ماه مبارک رمضان در آستان‌ها و بقاع متبرکه رونمایی می‌شود.

طرح نهضت سراسری روخوانی قرآن کریم از مصوبات چهارمین اجلاسیه آستان‌های مقدس و بقاع متبرک ایران اسلامی، جهت اجرا به کارگروه قرآنی و فرهنگی اعتاب مقدسه ارجاع شده است.
انتهای پیام
captcha