تجلیل از ۲۵ دانشجوی نمونه شاهد و ایثارگر دانشگاه ارومیه
کد خبر: 3963406
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۳

تجلیل از ۲۵ دانشجوی نمونه شاهد و ایثارگر دانشگاه ارومیه

مراسم تجلیل و تقدیر از ۲۵ نفر از دانشجویان نمونه شاهد و ایثارگر دانشگاه ارومیه به صورت حضوری و مجازی با اهدای لوح سپاس و هدیه برگزار شد.

ارسالی امروز ا تجلیل از ۲۵ دانشجوی نمونه شاهد و ایثارگر دانشگاه ارومیهبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، سید هادی صالحی، رئیس اداره شاهد و امور ایثارگران دانشگاه ارومیه، در مراسم تجلیل از دانشجویان نمونه شاهد و ایثارگر این دانشگاه، اظهار کرد: ضررورت ارائه خدمات شایسته آموزشی و کمک آموزشی و مشاوره در جهت ارتقا تحصیلی دانشجویان شاهد و ایثارگر با بهره‌مندی از امکانات موجود و لزوم وجود مرجع در دانشگاه‌ها برای رسیدگی به امور شاهد و ایثارگر امری ضروری است که ستاد شاهد در دانشگاه ارومیه برای تحقق این اهداف فعالیت می‌کند.

وی افزود: با توجه به تحت پوشش بودن هزار و ۲۰۰ دانشجوی خانواده معزز شاهد و ایثارگر زیر نظر ستاد دانشگاه ارومیه، تهیه طرح‌هایی جهت تقویت بنیه علمی دانشجویان، تشکیل کلاس‌هایی در راستای تقویت بنیه علمی، ارائه خدمات کمک آموزشی، طرح استاد مشاور، دعوت از اساتید برای همکاری، ارائه تسهیلات قانونی به دانشجویان، پیگیری درخواست‌های دانشجویان در کمسیون موارد خاص، تشکیل بانک اطلاعاتی، تنظیم برنامه سالانه و اجرا مصوبات ستاد شاهد و سایر امورات جاری آموزشی اداری و فوق برنامه از جمله اقدامات ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه ارومیه در سال گذشته بوده است.

صالحی بیان کرد: در سال گذشته ۳ نفر از دانشجویان شاهد دانشگاه ارومیه در سطح منطقه و یک نفر هم در سطح ملی برگزیده جشنواره ملی ایثار شدند.

رحیم حب نقی، رئیس دانشگاه ارومیه، نیز در این جلسه، اظهار کرد: ما مدیون شهدا هستیم و هر چه قدر هم از زحمات آن‌ها تشکر کنیم، باز در پاسخ به ایثارشان که در راه خدا خون دادند، بسیار اندک است و موجب افتخار است که تقریباً یک دهم دانشجویان ما از خانواده شاهد بوده و کمال افتخار است که در خدمت آن‌ها هستیم.

وی افزود: مسئولیتی که بر عهده شما هست، با توجه به اینکه پدران شما با ایثار جان خود باعث حفظ، توسعه و پیشرفت کشور شدند، بیشتر از همه به دوشتان سنگینی می‌کند و شما باید راه آن‌ها را ادامه دهید که کسب دانش و کمک علمی به کشور، دقیقا همان ادامه راه آن بزرگواران است.

گفتنی است، در پایان این جلسه از 25 دانشجوی برتر شاهد و ایثارگر دانشگاه ارومیه به صورت حضوری و مجازی با اهدای لوح سپاس و هدیه تجلیل شد.

انتهای پیام
captcha