نام شهید صیاد شیرازی به عنوان فرمانده‌ای انقلابی و مدیری جهادی مورد احترام همگان است
کد خبر: 3963486
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۴
بیانیه ارتش:

نام شهید صیاد شیرازی به عنوان فرمانده‌ای انقلابی و مدیری جهادی مورد احترام همگان است

ارتش جمهوری اسلامی ایران در بیانیه‌ای به مناسبت سالروز شهادت سپهبد صیاد شیرازی اعلام کرد: نام شهید سپهبد صیاد شیرازی نه تنها در ارتش که در نیروهای مسلح و ایران سربلند اسلامی به عنوان یک فرمانده انقلابی و مدیری جهادی زبانزد و مورد احترام همگان است.

شهید سپهبد صیاد شیرازی

به گزارش ایکنا، ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت بیست و دومین سالگرد شهادت سپهبد علی صیاد شیرازی بیانیه‌ای صادر کرد که متن آن به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

من کان لله کان الله له

بیست و دومین سالگرد شهادت فرمانده شجاع و انقلابی ارتش جمهوری اسلامی ایران، شهید سپهبد علی صیاد شیرازی که بخش مهمی از دوران خدمت خود را در مسیر مبارزه، جهاد و دفاع از آرمان‌های بلند ایران اسلامی پشت سرگذاشت و در این مسیر مزد فداکاری خود را با شهادت در راه خدا دریافت کرد گرامی می‌داریم.

نام شهید سپهبد صیاد شیرازی نه تنها در ارتش که در نیروهای مسلح و ایران سربلند اسلامی به عنوان یک فرمانده انقلابی و مدیری جهادی زبانزد و مورد احترام همگان است. این شهید والامقام با اخلاص و تفکر معنوی و هوشمندانه مبتنی بر دانش و بینش خود ضمن تحکیم و تقویت اقتدار ملی، توانست با تلاش خستگی‌ناپذیر و فرماندهی مقتدرانه خود، پیروزی‌های متعددی را در میادین نبرد به ارمغان آورد.

بی‌تردید مطالعه دقیق زندگی این فرمانده شجاع به ویژه دوران حضور مؤثر ایشان در عملیات‌های دفاع مقدس و حضور در مناطق مختلف جنگ و تلاش خستگی‌ناپذیرش در سال‌های پس از دفاع مقدس در دستیابی به اهداف مهم نشر و گسترش فرهنگ مقاومت و پایداری و مبارزه با استکبار، برای جوانان و به ویژه افسران و فرماندهان جوان می‌تواند به عنوان الگویی بسیار اثرگذار و راهگشای بسیاری از تصمیم‌های کلان در عرصه‌های دفاعی و عملیاتی باشد.

ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد علی صیاد شیرازی و شهدای والامقام ایران اسلامی به ویژه ۴۸۰۰۰ لاله سرخ ارتش، اعلام می‌دارد در راستای سربلندی، عزت، اقتدار، بالندگی و حفظ تمامیت ارضی ایران اسلامی همواره پا در رکاب بوده و با تأسی به فرهنگ والای جهاد و شهادت به آرمان‌های والای شهیدان بویژه شهید صیاد شیرازی جامه عمل خواهد پوشید.

انتهای پیام
captcha