نخست‌وزیر عراق: نفر دوم داعش را به هلاکت رساندیم
کد خبر: 3963510
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۶

نخست‌وزیر عراق: نفر دوم داعش را به هلاکت رساندیم

مصطفی الکاظمی، نخست‌وزیر عراق اعلام کرد نیروهای مسلح این کشور نفر دوم داعش را به هلاکت رساندند.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از روسیاالیوم، مصطفی الکاظمی، نخست‌وزیر عراق امروز شنبه اعلام کرد که نیروهای کشورش دومین فرد مهم گروه تروریستی داعش را به قتل رسانده‌اند.

الکاظمی طی سخنرانی خود در اولین کنفرانس بین‌المللی سرویس ضد‌تروریسم عراق گفت: من نقش سرویس ضد تروریسم را که همراه با مسئولیت‌پذیری بود و به طور قابل توجهی در نبردهای آزادی‌بخش علیه خوارج عصر و باندهای تروریستی داعش به کار گرفته شد، تقدیر می‌کنم.

وی افزود: تروریسم به یک چالش جهانی تبدیل شده است که همه را نگران می‌کند و عراق در مواجهه با این چالش، سهم بسزایی داشته است. وی ادامه داد: عراقی‌ها به همه جهان كمك كردند تا از شر تروریسم كه به سرعت در حال گسترش بود، خلاص شوند.

الکاظمی گفت: اما پیروزی بر تروریسم در نهایت یک پیروزی عراقی بود و عراقی‌ها باید احساس غرور کنند که به عنوان نماینده کل جهان، با تروریسم مبارزه کردند.

وی با اشاره به نقش همه نیروهای امنیتی عراق از ارتش، پلیس، حشدالشعبی، پیشمرگه، دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی در این دستاورد گفت: نیروی ضد تروریسم نقشی بسیار بزرگ و برجسته در شکست گروه‌های تروریستی دارد و در از بین بردن هسته‌های گروه تروریستی داعش در مناطق دور دست، اقدامات فوق‌العاده‌ای انجام می‌دهد.

انتهای پیام
captcha