لزوم ورود جدی دستگاه‌های متولی در مقابله با کرونا
کد خبر: 3963642
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۷

لزوم ورود جدی دستگاه‌های متولی در مقابله با کرونا

استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به اجرای دقیق محدودیت‌ها طبق رنگ‌بندی هر شهر، اطلاع رسانی و آگاه‌سازی، کنترل ورود و خروج شهرهای نارنجی و قرمز و کنترل بیماران مثبت کرونایی از موارد کاهش بیماری است، گفت: همه دستگاه‌های متولی باید در انجام وظایف خود جدی باشند.

ارسالی امروز ا رعایت دستورالعمل های بهداشتی راهکار مقابله با کرونا در آذربایجان‌غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، محمدمهدی شهریاری، استاندار آذربایجان‌غربی، ۲۱ فروردین ماه، در یکصد و دهمین جلسه ستاد مقابله با کرونا، اظهار کرد: روند ابتلا به کرونا در استان بسیار نگران کننده بوده و با ادامه این روند باید بیمارستان‌های غیر دانشگاهی هم پای کار بیایند.

وی ادامه داد: تقویت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، پرهیز از دورهمی‌ها و تشدید نظارت‌های جدی بر اجرای محدودیت‌ها سه راهکار اساسی برای مقابله با کرونا به شمار می‌رود.

استاندار آذربایجان‌غربی تصریح کرد: اگر چه بخشی از این افزایش بخاطر عملکرد خوب دانشگاه علوم پزشکی در افزایش نمونه گیری است اما کاهش شدید رعایت دستورالعمل‌ها و افزایش تجمعات خانوادگی و نبود نظارت جدی باعث این وضعیت شده است.

وی ادادمه داد: ترددهای مرزی و جابجایی‌های داخل و خارج استان و کاهش استفاده از ماسک از دیگر عوامل افزایش شیوع کرونا در استان محسوب می‌شود.

شهریاری بیان کرد: اجرای دقیق محدودیت‌ها طبق رنگ بندی هر شهر، اطلاع رسانی و آگاه‌سازی، کنترل ورود و خروج شهرهای نارنجی و قرمز و کنترل بیماران مثبت کرونایی از موارد کاهش بیماری بوده و همه دستگاه‌های متولی باید در انجام وظایف خود جدی باشند.

انتهای پیام
captcha