رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب از ایکنا بازدید کرد
کد خبر: 3963747
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۴

رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب از ایکنا بازدید کرد

حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالحسن نواب، رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب، از بخش‌های مختلف خبرگزاری ایکنا بازدید کرد.

رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب از ایکنا بازدید کرد

به گزارش ایکنا، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالحسن نواب، رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب، روز گذشته، 21 فروردین‌ماه، ضمن بازدید از سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور و  خبرگزاری ایکنا با بخش‌های مختلف تولید خبر و مرکز فعالیت‌های فرهنگی و پژوهشی قرآنی در این مجموعه آشنا شد.

وی در جریان بازدید از تحریریه فارسی و بین‌الملل خبرگزاری ایکنا، به ارائه پیشنهادات خود برای گسترش فعالیت‌های دینی و قرآنی در داخل و خارج کشور پرداخت. در ادامه این بازدید، حجت‌الاسلام نواب در استودیو مبین خبرگزاری حاضر شد و به گفت‌وگو پیرامون راهکارهای عملیاتی وحدت مذاهب اسلامی پرداخت.

یادآور می‌شود، دانشگاه بین‌المللی ادیان و مذاهب (University of Religions and Denominations) مرکزی آموزشی، پژوهشی و بین‌المللی است که در زمینهٔ ادیان و مذاهب در داخل و خارج از ایران فعالیت می‌کند. این دانشگاه غیرانتفاعی و غیرتجاری است. این دانشگاه نخستین دانشگاه تخصصی ادیان و مذاهب در ایران، برخاسته از حوزه علمیه، ضمن شناخت ادیان و مذاهب و تعامل و گفت‌وگو با پیروان آن‌ها با تکیه بر مشترکات، در جهت همبستگی انسانی، تقویت صلح، کاهش آلام بشری، گسترش معنویت و اخلاق و معرفی عالمانه اسلام بر اساس آموزه‌های اهل‌بیت (علیهم‌السّلام) به پژوهش و تربیت نیروی انسانی متخصص اقدام می‌‌کند.

انتهای پیام
captcha