نقش روحانیت در بصیرت‌افزایی برای خنثی کردن نقشه دشمنان
کد خبر: 3963986
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۰

نقش روحانیت در بصیرت‌افزایی برای خنثی کردن نقشه دشمنان

امام جمعه ارومیه گفت: در آستانه انتخابات ریاست جمهوری، دشمنان و استکبار جهانی تلاش دارند تا با نقشه‌های شوم خود، حضور مردم در این انتخابات را کم‌رنگ کنند، ولی روحانیت به عنوان عالم دینی باید وظایف خود را شناخته و به آن‌ها عمل کرده و نقشه‌های آن‌ها را با افزایش آگاهی و بصیرت مردم خنثی کنند.

ارسالی امروز ا نقش روحانیت در بصیرت افزایی برای خنثی کردن نقشه دشمنانبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید‌مهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه، ۲۳ فروردین‌ماه، در جلسه هم‌اندیشی روحانیان شهرستان ماکو اظهار کرد: به عنوان عالم دینی، باید وظایف خود راشناخته و به آن‌ها عمل کرده و نقشه‌های شوم دشمنان را با افزایش آگاهی و بصیرت مردم خنثی کنیم.

وی با اشاره به بحث انتخابات سال ۱۴۰۰، افزود: این انتخابات از مهمترین مسائل روز کشور در سال جدید بوده و بنا به فرمایش مقام معظم رهبری اصل مدیریت جامعه از مهمترین موضوعات کشور و انتخابات یکی از این موارد مهم کشور است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی تصریح کرد: قوه مجریه یکی از قوای بسیار مهم و تأثیر‌گذار در کشور است که دشمن تلاش دارد که با تبلیغات منفی و مأیوس کننده حضور مردم را در انتخاب رئیس این قوه کم رنگ کند.

وی ادامه داد: با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان باید برای بهره‌بردن از برکات معنوی این ماه تلاش و ایام صیام را به بهترین روزها تبدیل کرد.

حجت‌الاسلام سید‌محمد هاشمی، امام جمعه ماکو، در این جلسه، اظهار کرد: فعالیت و تبلیغ دینی روحانیان شهرستان ماکو در ایام کرونایی تداوم داشته و در این ایام فضای مجازی فضای جدیدی را برای تبلیغ و بهر بردن از این محیط فراهم آورده است.

وی افزود: حجاب و عفاف، حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو، اعتیاد، طلاق، ازدواج جوانان، زکات، امر به معروف و نهی از منکر ازجمله موضوعاتی بوده که لازم است روحانیان شهرستان بیشتر در این موضوعات ورود پیدا کنند.

انتهای پیام
captcha