امنیت امروز ایران حاصل جان‌فشانی و رشادت سربازان وطن است
کد خبر: 3964028
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۷

امنیت امروز ایران حاصل جان‌فشانی و رشادت سربازان وطن است

استاندار آذربایجان غربی در پی شهادت سرهنگ دوم پاسدار هادی حیدرزاده، در پیام تسلیتی تأکید کرد: به طور قطع امنیت امروز حاصل جان‌فشانی و رشادت دلاورمردانی است که بی‌منت و با تمام وجود در راه صیانت از آرامش مردم ایثار می‌کنند.

ارسالی/  امنیت امروز ایران حاصل جان‌فشانی و رشادت سربازان وطن استبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی؛ محمدمهدی شهریاری، استاندار آذربایجان غربی، ۲۳ فروردین‌ماه، در پی شهادت پاسدار هادی حیدرزاده، پیام تسلیتی صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

«انالله و انا الیه راجعون

خبر شهادت سرهنگ دوم پاسدار هادی حیدرزاده بر اثر حادثه موجب تأثر و تألم خاطر شد. 

به طور قطع امنیت امروز حاصل جان‌فشانی و رشادت دلاورمردانی است که بی‌منت و با تمام وجود در راه صیانت از آرامش مردم ایثار می‌نمایند.

اینجانب ضمن تسلیت به خانواده و هم‌رزمان شهید و مردم بزرگوار استان آذربایجان غربی به ویژه شهرستان شوط، برای این شهید والامقام علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

محمدمهدی شهریاری

استاندار آذربایجان غربی»

 

در پیام تسلیت سردار حبیب شهسواری، فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی هم به مناسبت شهادت هادی حیدرزاده آمده است:

«بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّـهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْيَاءٌ عِندَ رَ‌بِّهِمْ يُرْ‌زَقُونَ.

هرگز كسانى را كه در راه خدا كشته شده‌اند، مرده مپندار، بلكه زنده‌اند كه نزد پروردگارشان روزى داده مى‌شوند. {آل عمران – 169}

بار دیگر یکی از پاسداران رشید، شجاع و مخلص حریم ولایت در آذربایجان غربی که در سخت‌ترین شرایط، حافظ خاک و عزت این مرز و بوم هستند، از میان هم‌رزمان خود رخت بسته و میهمان سفره ائمه معصومین علیهم‌السلام گردید.

ایشان که با مسئولیت اکیپ مهندسی محور مارمیشو و در جریان پاک‌سازی منطقه عملیاتی و راه‌گشایی مسیرهای ارتباطی و در پی حادثه‏‌ای جانکاه به طرز شهادت‌گونه‏‌ای آسمانی شد، غم و اندوه وصف‌ناشدنی را برای عموم مردم و به خصوص هم‌رزمان وی پدید آورد.

اینجانب ضمن عرض تبریک و تسلیت به خانواده معظم ایشان و مردم ولایت‌مدار آذربایجان غربی، از درگاه خداوند متعال برای آن عزیز سفر کرده علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان ایشان شکیبایی و اجر عظیم و توفیق تداوم سیره نورانی شهدای گرانقدر در پاسداری از ارزش‌های والای انقلاب اسلامی، تحت توجهات خاصه حضرت ولی‌عصر (عج) و زعامت امام خامنه‌‌ای(مدظله العالی) را مسئلت می‌نمایم.

سرتیپ دوم پاسدار حبیب شهسواری

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی»

انتهای پیام
captcha