توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان ارومیه
کد خبر: 3964523
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۹

توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان ارومیه

شهردار ارومیه گفت: در قالب طرح «شهید سلیمانی» یک هزار بسته معیشتی در ارومیه توزیع می‌شود.

ارسالی| توزیع 1000 بسته معیشتی بین نیازمندان ارومیهبه‌گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی مجید آقازاده، شهردار ارومیه، 25 فروردین در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: به مناسبت فرا رسیدن ماه رمضان طرح «شهید سلیمانی» با همکاری سپاه ارومیه در این شهرستان اجرا می‌شود.

وی افزود: در قالب این طرح قرار است در مرحله نخست یک هزار بسته معیشتی شامل اقلام غذایی مانند برنج، ماکارونی، قند، روغن و چای در بین نیازمندان و افراد آسیب‌دیده از کرونا توزیع شود.

شهردار ارومیه ادامه داد: توزیع این بسته‌ها از اول ماه رمضان آغاز شده و تا پایان این ماه ادامه دارد و در هر مرحله تعدادی از افراد نیازمند شناسایی شده مشمول این بسته‌ها می‌شوند.

وی بیان کرد: از آنجایی که شیوع کرونا موجب تعطیلی بسیاری از مشاغل شده در این ایام نیاز است که شهروندان به کمک یکدیگر شتافته و از احسان و مساوات در حق یکدیگر دریغ نکنند.

شهردار ارومیه همچنین با اشاره به دیگر اقدامات شهرداری در ماه رمضان، اظهارکرد: از جمله اقدامات مهم این مجموعه فضاسازی شهری متناسب با حال و هوای این روزها با نصب تیزرهای و پوسترهای متناسب با ماه رمضان است.

وی گفت: همچنین در آستانه ماه رمضان مساجد سطح شهر توسط پاکبانان غبارروبی، ضدعفونی و پاک‌سازی شدند تا در صورت امکان میزبان روزه‌داران این ماه باشند.

انتهای پیام
captcha