ضرورت نظارت بر قرنطینه مبتلایان به کرونا در آذربایجان‌غربی
کد خبر: 3965562
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۳

ضرورت نظارت بر قرنطینه مبتلایان به کرونا در آذربایجان‌غربی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: نظارت جدی بر قرنطینه مبتلایان به کرونا ضروری بوده و علاوه بر اینکه این افراد باید تحت کنترل باشند، دانشگاه علوم پزشکی نیز نسبت به اجرای دقیق قرنطینه آن‌ها با همکاری دستگاه‌های متولی باید اقدام کند.

ارسالی امروز| ضرورت نظارت بر قرنطینه مبتلایان به کرونا در آذربایجان‌غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، علی مصطفوی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی، ۲۹ فروردین ماه، در یک صد و دوازدهمین جلسه ستاد مقابله با کرونا، اظهار کرد: نظارت جدی بر قرنطینه مبتلایان به کرونا ضروری بوده و علاوه بر اینکه این افراد باید تحت کنترل باشند، دانشگاه علوم پزشکی نیز نسبت به اجرای دقیق قرنطینه آن‌ها با همکاری دستگاه‌های متولی باید اقدام کند.

وی افزود: روند صعودی ابتلا به کرونا نگران کننده بوده و در صورتی که اهتمام جمعی برای مقابله با کرونا صورت نگیرد شاهد تلفات بسیار در موج چهارم کرونا در استان خواهیم بود.

مصطفوی بیان کرد: اجرای دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی، محدودیت های ‌هوشمند و نظارت بر دستورات، سه راهکار مقابله با کرونا است و امروز بیش از هر زمان دیگری به وحدت رویه و همدلی و همراهی نیاز داریم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی تصریح کرد: شرایط امروز مانند دوران دفاع مقدس است و همه باید پای کار بیایند و از مردم درخواست می‌کنیم از دورهمی و تجمعات خانوادگی پرهیز کنند.

وی ادامه داد: همچنین با قدردانی از تلاش نیروهای نظامی و انتظامی، خواستار کنترل شدید مبادی ورودی و خروجی شهرها هستیم.

انتهای پیام
captcha