فراخوان مقاله نشریات موسسه آموزش عالی رفیعةالمصطفی(ص)
کد خبر: 3966107
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۷

فراخوان مقاله نشریات موسسه آموزش عالی رفیعةالمصطفی(ص)

موسسه آموزش عالی رفیعةالمصطفی(ص) برای سه مجله «پژوهشنامه فقه و حقوق خانواده»، «پژوهشنامه تفسیر تطبیقی» و «پژوهشنامه حکمت و عرفان» فراخوان مقاله منتشر کرد.

به گزارش ایکنا، موسسه آموزش عالی رفیعةالمصطفی(ص) تحت نظر مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران به تازگی سه مجله با عناوین «پژوهشنامه فقه و حقوق خانواده»، «پژوهشنامه تفسیر تطبیقی» و «پژوهشنامه حکمت و عرفان» با مدیر مسئولی حجت‌الاسلام حمید محمدی راه‌اندازی کرده است.

این مؤسسه طی فراخوانی از تمامی پژوهشگران حوزوی و دانشگاهی دعوت کرده است تا مقالات خود را به ایمیل این مجلات ارسال کنند. لازم به ذکر است که هر رتبه‌ای که این نشریات دریافت کنند به مقالات منتشر شده نیز همان رتبه تعلق می‌گیرد.

علاقه‌مندان می‌توانند مقاله خود را برای مجله پژوهشنامه فقه و حقوق خانواده (نشریه تخصصی مباحث فقهی و حقوقی و اخلاقی خانواده) به نشانی Feghh.rafieh@yahoo.com، مجله پژوهشنامه تفسیر تطبیقی (نشریه تخصصی مباحث تفسیری و تطبیقی مذاهب اسلامی و مطالعات قرآن و کتب مقدس) به نشانی Tafsir.rafieh@yahoo.com و مجله پژوهشنامه حکمت و عرفان (نشریه تخصصی حوزه فلسفه، کلام و عرفان اسلامی) به نشانی  Falsafeh.rafieh@yahoo.com ارسال کنند یا جهت کسب اطلاع بیشتر با شماره ۰۲۱۸۸۹۸۳۷۳۲ تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha