نقش فرهنگيان در جلب مشاركت حداكثری در انتخابات
کد خبر: 3968616
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۱

نقش فرهنگيان در جلب مشاركت حداكثری در انتخابات

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: حضور حداکثری در انتخابات موجب خنثی شدن توطئه‌های مستکبران می‌شود و در این راستا فرهنگیان نقش مهمی را ایفا می‌کنند.

ارسالی امروز ا نقش مهم فرهنگیان در حضور حداکثری در انتخاباتبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، علی مصطفوی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی، امروز، ۱۲ اردیبهشت ماه در دومین جلسه شورای آموزش و پروش آذربایجان‌غربی، اظهار کرد: حضور حداکثری در انتخابات موجب خنثی شدن توطئه‌های مستکبران می‌شود و در این راستا فرهنگیان نقش مهمی را ایفا می‌کنند.

وی افزود: تاریخ انتخابات در استان نشان می‌دهد، مردم آذربایجان‌غربی همیشه حضور و مشارکت خوبی در انتخابات داشته و در انتخابات پیش رو مردم ایران اسلامی با مشارکت بیشتر و حداکثری در پای صندوق‌های رأی دشمنان نظام اسلامی را مأیوس خواهند کرد.

معاون استاندار آذربایجان‌غربی بیان کرد: فرا رسیدن روز بزرگداشت مقام معلم را تبریک عرض کرده و آموزش و پرورش یک نهاد رسمی در کشور است که تأثیر مهمی بر ارگان‌های کشور و توسعه جامعه دارد.

وی ادامه داد: شیوع بیماری کووید ۱۹ موجب شده سیستم آموزش و پرورش روش جدیدی را در حوزه آموزشی تجربه کند و معلمان با استفاده از بستر اینترنتی و به صورت مجازی آموزش‌های مورد نظر را برای دانش‌آموزان ارائه کنند.

مصطفوی تصریح کرد: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را ضروری است و به دلیل رعایت نشدن این دستورالعمل‌ها، شاهد افزایش مبتلایان به بیماری کووید ۱۹ هستیم و امیدواریم مردم و مسئولان بیش از گذشته در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مدنظر وزارت بهداشت و درمان اهتمام داشته باشند.

انتهای پیام
captcha