معنویت؛ سپر محکم نیروهای نظامی ایران برابر دشمنان
کد خبر: 3968911
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۴

معنویت؛ سپر محکم نیروهای نظامی ایران برابر دشمنان

نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی گفت: مکتبی بودن و توجه به معنویات در بین نیروهای نظامی از جمله عواملی است که مانند سپری محکم برابر توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان عمل می‌کند.

ارسالی| مکتبی بودن؛ سپر محکم نیروهای نظامی ایران در برابر توطئه‌های دشمنانبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، انور حبیب‌زاده، نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی، روز گذشته، 12 اردیبهشت در دیدار با مسئولان سپاه این شهرستان که به مناسبت گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی برگزار شد، اظهار کرد: فعالیت‌های که سازمان عقدیتی و سیاسی نیروهای مسلح انجام می‌دهد بسیار باارزش بوده و موجب تقویت روحیه ولایت‌مداری، ارتقای بصیرت و معنویت این نیروها شده است.

وی با بیان اینکه در نتیجه این ویژگی‌ها است که امروزه نیروهای نظامی ایران در رده قدرت‌مندترین نیروهای جهان هستند، افزود: مکتبی بودن و توجه به معنویات در بین نیروهای نظامی از جمله عواملی است که مانع از بروز بسیاری از مشکلات شده است و مانند سپری محکم در برابر توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان عمل می‌کند.

نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امروزه اگر دشمن به قدرت و تجهیزات نظامی خود افتخار می‌کند نیروهای نظامی ایران به داشتن روحیه ایثار، مقاومت، معنویت و مردمی بودن خود افتخار می‌کند و نیروهای نظامی نیز با برخورداری از این ویژگی‌ها در طول سال‌های گذشته همه تهدیدهای غرب و استکبار را خنثی کردند.

وی با بیان اینکه امنیت امروزی ایران اسلامی نتیجه فداکاری و هوشیاری نیروهای نظامی است، عنوان کرد: در انتخابات پیش رو نیز سپاه و سایر نیروهای نظامی کشور نقش مهمی در تأمین امنیت و صیانت از آرای مردم را دارند.

حبیب‌زاده تصریح کرد: در انتخابات همه مردم با بصیرت و هوشیاری اجازه ندهند دشمن به اهداف شوم خود مبنی بر کاهش حضور مردمی دست پیدا کند.

 

 

انتهای پیام
captcha