توزیع ۵۵۰۰ بسته معیشتی با اجرای طرح «ایران همدل» در خوی
کد خبر: 3969208
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰

توزیع ۵۵۰۰ بسته معیشتی با اجرای طرح «ایران همدل» در خوی

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) خوی گفت: در ماه رمضان پنج هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی در قالب طرح «ایران همدل» در میان افراد نیازمند توزیع می‌شود.

ارسالی| توزیع ۵۵۰۰ بسته معیشتی با اجرای طرح «ایران همدل» در خوی

قادر ولی‌نژاد، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) خوی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، با اشاره به اجرای طرح «ایران همدل» و رزمایش کمک مومنانه به مناسبت ماه رمضان در این شهرستان اظهار کرد: در این ماه پنج هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی شامل اقلام غذایی مانند برنج، ماکارونی، قند، چای و گوشت در میان افراد نیازمند توزیع می‌شود.

وی افزود: از این میزان تاکنون یک هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی از محل اعتبارات بسیج سازندگی توزیع شده و مابقی نیز تا آخر این ماه توزیع خواهد شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) خوی با اشاره به ارزش ریالی این بسته‌ها ادامه داد: مجموع ارزش ریالی این بسته‌ها برابر با پنج میلیارد ریال بوده که در تهیه آنها کمک‌های مردمی نیز دخیل بوده است.

وی با اشاره به تلاش‌های گروه‌های جهادی در تهیه این بسته‌ها و شناسایی افراد نیازمند عنوان کرد: گروه‌های جهادی پایگاه‌های بسیج شهرستان از زمان آغاز رزمایش کمک مومنانه خالصانه به میدان آمده و به مردم خدمت کرده‌اند.

ولی‌نژاد توزیع ۱۰ هزار پرس غذای گرم به ارزش ریالی ۲۳ میلیارد ریال از دیگر اقدامات انجام شده در قالب طرح «ایران همدل» برشمرد.

انتهای پیام
captcha