ضرورت حمایت قضایی از مطالبه‌گران با هدف تاثیرگذاری بیشتر در جامعه
کد خبر: 3969216
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۵

ضرورت حمایت قضایی از مطالبه‌گران با هدف تاثیرگذاری بیشتر در جامعه

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان غربی گفت: حمایت قضایی و حقوقی از مطالبه‌گران می‌تواند شرایط را برای حضور آحاد مختلف جامعه در این حوزه فراهم سازد و بر همین اساس نیازمند همراهی بیش از پیش دستگاه قضایی و حمایت ویژه از فعالان این بخش هستیم.

ارسالی | ضرورت حمایت قضایی از مطالبه‌گران با هدف تاثیرگذاری بیشتر در جامعهبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، به نقل از روابط‌عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان، حجت‌الاسلام بهنام دلریش، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان غربی ۱۳ اردیبهشت با حسین مجیدی، دادستان عمومی و انقلاب ارومیه دیدار و گفت‌وگو کرد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان غربی در این دیدار اظهار کرد: آماده برگزاری هرگونه دوره آموزشی با حضور اساتید مورد تایید دستگاه قضا برای توجیه مناسب‌تر مطالبه‌گران هستیم تا شاهد کاهش تخلفات در این حوزه باشیم.

حجت‌الاسلام بهنام دلریش افزود: این امر یکی از رسالت‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر است که امیدواریم با همراهی نهادهای مختلف به آن جامه عمل بپوشانیم.

وی با قدردانی از اقدامات درخشان دادستانی و سربازان گمنام امام زمان (عج) در خصوص مبارزه با اراذل و اوباش و مظاهر فساد در جامعه ادامه داد: موفقیت در این خصوص نیازمند ادامه‌دار بودن مبارزه‌ها است چرا که این اقدامات می‌تواند شرایط را برای بهبود آسیب‌های اجتماعی و نیز ارتقای امنیت روانی در جامعه فراهم سازد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان غربی عنوان کرد: حمایت قضایی و حقوقی از مطالبه‌گران می‌تواند شرایط را برای حضور آحاد مختلف جامعه در این حوزه فراهم سازد و بر همین اساس نیازمند همراهی بیش از پیش دستگاه قضایی و حمایت ویژه از فعالان این بخش هستیم.

دادستان عمومی و انقلاب ارومیه نیز در این دیدار گفت: رفع آسیب‌های اجتماعی و کاهش بزه تنها در سایه حضور فعال و موثر نیروهای مردمی در صحنه ممکن خواهد بود.

حسین مجیدی با اعلام آماگی در راستای حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر، تصریح کرد: یکی از راهبردهای اساسی دستگاه قضا حمایت از مطالبه‌گران است که در این راستا آماده حمایت از این افراد در برابر هرنوع مشکل حقوقی و قضایی هستیم.

وی افزود: یکی از محورهای مهم در کاهش آسیب‌های اجتماعی حضور مردم در صحنه و همراهی با مسوولان قضایی و امنیتی است و در این راستا باید شرایط را برای حضور فعال‌تر مطالبه‌گران هموار بسازیم.

دادستان عمومی و انقلاب ارومیه در زمینه آشنایی مطالبه‌گران با مبانی قانونی این موضوع عنوان کرد: برگزاری کلاس‌ها و آموزش به مطالبه‌گران در زمینه‌های حقوقی و قضایی نیازی است که با همراهی ستاد امر به معروف و نهی از منکر می‌توانیم آن را رفع کنیم.

مجیدی برخورد با اراذل و اوباش را یکی از مصادیق معروف در جامعه دانست و رضایت عمومی از این اقدامات سربازان گمنام امام زمان (عج) را جزو نشانه‌های تاثیرگذاری فعالیت برای مردم برشمرد.

انتهای پیام
captcha