فراهم شدن امکان خرید تلفنی از نمایشگاه مجازی قرآن
کد خبر: 3969255
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۱
حسین صفری خبر داد:

فراهم شدن امکان خرید تلفنی از نمایشگاه مجازی قرآن

مدیر بخش فروشگاهی نمایشگاه مجازی قرآن کریم از امکان خرید تلفنی از نمایشگاه خبر داد و گفت: مخاطبانی که دسترسی به اینترنت ندارند می‌توانند از طریق شماره‌ای که برای این کار اختصاص یافته نسبت به خرید کتاب مورد نظر خود اقدام کنند.

حسین صفری مدیر بخش فروشگاهی نخستین نمایشگاه مجازی قرآن

به گزارش ایکنا، حسین صفری، مدیر بخش فروشگاهی نمایشگاه مجازی قرآن کریم، در گفت‌وگو با برنامه والعصر رادیو قرآن از فراهم شدن یک امکان جدید برای مخاطبان نمایشگاه مجازی قرآن کریم خبر داد و گفت: مخاطبانی که دسترسی به اینترنت ندارند یا از اینترنت ضعیفی برخوردار هستند می توانند از طریق تماس با شماره 091009898 اقدام به خرید کتاب مورد نظر خود کنند تا همکاران من از طرف آنها مراحل خرید را انجام دهند. در این نوع خرید هم هزینه ارسال کتاب رایگان خواهد بود.

صفری با اشاره به اینکه متقاضیان خرید کتاب از نمایشگاه قرآن در صورت امکان از جستجوی پیشرفته استفاده کنند، گفت: منطق جست‌وجو این است که یک کلمه را که جست‌وجو می‌کنید کلمات مشابه آن هم نمایش داده می‌شود، بنابراین برای اینکه جست‌وجوی دقیق‌تری داشته باشید بهتر است از جست‌وجوی پیشرفته استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه در روزهای ابتدایی نمایشگاه ممکن است ایرادات جزئی وجود داشته باشد، افزود: تا کنون گلایه‌ای از سوی مخاطبان دریافت نشده است، اگر هم مشکلی وجود داشته باشد بیشتر به نوع جست وجوی مخاطبان بازمی گردد. ضمن اینکه مرکز تماس پاسخگوی سوالات و مشکلات احتمالی به وجود آمده برای مخاطبان خواهد بود.

یادآور می شود نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم به آدرس iqfa.ir از روز 11 اردیبهشت ماه فعال شده و تا روزهای پایانی ماه مبارک رمضان در دو بخش فروشگاهی و محتوایی پذیرای علاقه مندان خواهد بود.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha