استقامت مردم با حضور پرشور در انتخابات به ثمر می‌نشیند
کد خبر: 3969397
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۴

استقامت مردم با حضور پرشور در انتخابات به ثمر می‌نشیند

امام‌جمعه ارومیه گفت: برای حل بسیاری از مشکلات اقتصادی و فرهنگ کشور نیاز است که مردم در انتخابات به‌ صورت پرشور شرکت کنند و با این کار، استقامت چندین ساله مردم در برابر دشمنان به ثمر می‌نشیند.

ارسالی امروز ا استقامت مردم در برابر تحریم‌های دشمنان با حضور پرشور در انتخابات به ثمر می‌نشیندحجت‌الاسلام‌ والمسلمین سیدمهدی قریشی، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌غربی، اظهار کرد: در وضعیت حساس کنونی که انتخابات ریاست جمهوری را در پیش رو داریم مردم باید با حضور پرشور در انتخابات نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی کنند.

وی افزود: دشمنان نظام و مردم تلاش می‌کنند تا حضور مردم را در انتخابات کمرنگ جلوه دهند اما مردم باید علاوه بر حضور پرشور، با بصیرت و آگاهی افراد کاردان، مؤمن و سالمی را برای شوراهای شهر و روستا و لایق‌ترین فرد را به عنوان رئیس قوه مجریه انتخاب کرده و در تعیین سرنوشت کشور سهیم شوند. مردم اگر در این انتخابات به‌صورت پرشور شرکت داشته باشند، بدانند که پیروز خواهند شد اما اگر عقب بنشینند خداوند نیز از ما حمایت نخواهد کرد.

امام جمعه ارومیه ادامه داد: اکنون که آمریکا رو به افول است و ما در مراحل آخر مبارزه با استکبار جهانی هستیم اگر مردم استقامت کنند خداوند مردم را یاری کرده و آمریکا را شکست خواهیم داد و در صورتی که مردم استقامت نکنند در این قدم‌های آخر مبارزه شکست خورده و نتیجه بیش از چهل سال استقامت از بین خواهد رفت. دشمن در تلاش است مردم را از حضور پر شور در انتخابات با تبیلغات منفی مایوس کند تا مردم در انتخابات شرکت نکرده و نقشه‌ آن‌ها عملی شود.

حجت‌الاسلام‌ قریشی اظهار کرد: مردم باید با هوشیاری نسبت به توطئه‌های دشمنان آگاه شوند و هرگاه دشمن، انسان را به چیزی تشویق کند یقین بدانند که آن چیز به ضرر انسان است و اگر از هر چیزی منع کند یقین بداند خیر او در آن چیز است. مردم باید بدانند که برخلاف آنچه که دشمن در حال تبلیغ است براساس قانون اساسی رئیس جمهور بیشترین اختیارات و بودجه را در اختیار داشته و تمامی استانداران، فرمانداران و مدیران کل زیر نظر ریاست جمهوری انتخاب شده و بیش از ۹۰ درصد بودجه کشور در اختیار دولت قرار دارد.

وی ادامه داد: مردم اگر می‌خواهند مشکلات معیشتی و اشتغال حل شده و در مباحث اجتماعی، فرهنگی و امنیتی تحول ایجاد شود باید در انتخابات به‌صورت پرشور شرکت کرده و فردی شایسته و مدیر را انتخاب کنند.

امام جمعه ارومیه در پایان بیان کرد: مسئله شوراهای شهر نیز اهمیت ویژه‌ای دارد و اگر مردم برای انتخاب افراد متدین، مؤمن، صالح، مدیر و مدبر تلاش نکنند مشکلات شهرها حل نخواهد شد.

انتهای پیام
captcha