لزوم استفاده از فضای مجازی در خنثی سازی توطئه‌های دشمنان
کد خبر: 3969613
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۳

لزوم استفاده از فضای مجازی در خنثی سازی توطئه‌های دشمنان

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی، گفت: فضای مجازی یک اقیانوس بیکران است که تهدیدات و فرصت‌های زیادی دارد، باید با حضور در این فضا با جو رسانه‌ای منفی دشمن مقابله کرده و تمام ناهنجاری‌ها و فضاسازی‌های منفی دشمن را بی‌اثر کنیم.

ارسالی امروز| لزوم استفاده از فضای مجازی در خنثی سازی توطئه‌های دشمنانبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، علی اکبر گروسی، رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی، ۱۵ اردیبهشت ماه، در سومین جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به تخلفات و جرائم انتخاباتی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روسا، اظهار کرد: دشمن تلاش دارد ناامیدی و یاس را در جامعه القا کرده تا انتخابات پیش رو را کم رنگ نماید ولی با هوشیاری و بیداری مردم و مسئولین، دشمنان مثل همیشه ناکام خواهند ماند.

وی افزود: مردم به اهمیت انتخابات و اوضاع حساس کشور واقف هستند و ماهیت جریان‌های ضدانقلاب و معاند و مکر آن‌ها را می‌شناسند و فریب دشمن را نخواهند خورد و با حضور پررنگ خود دشمنان را ناامید ومکرشان را خنثی خواهند کرد.

گروسی بیان کرد: هیات‌های نظارت بر انتخابات وظایف خود را به درستی و با دقت انجام می‌دهند و همگی باید کمک کنیم تا انتخاباتی سالم، قانونی و شرعی داشته باشیم و افراد صالح و شایسته و مورد اعتماد مردم انتخاب شوند.

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی، ادامه داد: فضای مجازی یک اقیانوس بیکران است که تهدیدات زیاد و فرصت‌های خوبی دارد، ما باید در این فضا حضور داشته باشیم و با جو رسانه‌ای منفی دشمن مقابله کرده و فضای مجازی را به نفع خود بچرخانیم و تمام ناهنجاری‌ها و فضا سازی‌های منفی دشمن در این فضا را بی اثر کنیم که این امر با همدلی و همکاری موثر همه مردم و مسئولین میسر خواهد شد.

وی تصریح کرد: باید رسانه‌های بدون مجوز و غیر مجاز رصد و از فعالیت غیر قانونی آن‌ها جلوگیری شود چرا که بسیاری از بی‌اخلاقی‌ها و ناهنجاری‌ها از این رسانه‌ها منتشر می‌شود.

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی، گفت: قانون فصل الخطاب بوده و از همه داوطلبان، نامزدها و کاندیدها درخواست می‌شود مطیع قانون بوده و فقط در چارچوب قانون حرکت کنند.

گروسی گفت: انتخابات حق مردم و برای آن‌ها بوده و مشارکت بالای مردم در انتخابات یعنی مردم سالاری دینی در کشور، بنابراین ایجاد امیدواری و علاقه در مردم تاثیر مهمی در مشارکت و انتخاب کاندیدای اصلح توسط مردم دارد.

انتهای پیام
captcha