کلنگ‌زنی ۳ هزار واحد مسکن مددجویی در آذربایجان‌غربی
کد خبر: 3970107
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۷

کلنگ‌زنی ۳ هزار واحد مسکن مددجویی در آذربایجان‌غربی

مراسم کلنگ‌زنی ۳ هزار واحد مسکن مقاوم مددجویی با حضور، مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌غربی و سردار حبیب شهسواری، فرمانده سپاه شهدا استان امروز در اشنویه برگزار شد.

ارسالی| کلنگ‌زنی 3 هزار واحد مسکن مددجویی در آذربایجان‌غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، آیین کلنگ‌زنی 3 هزار واحد مسکن مقاوم مددجویی با حضور عزیز سهندی، مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌غربی و سردار حبیب شهسواری، فرمانده سپاه شهدا استان امروز، 18 اردیبهشت در اشنویه برگزار شد.

عزیز سهندی، مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌‌غربی در حاشیه این آیین گفت: در سال گذشته، بیش از 4 هزار مورد خدمات متعدد حوزه مسکن توسط کمیته امداد به مددجویان استان ارائه شده است.

وی با بیان اینکه در 12 ماهه سال 99، تعداد یک هزار و پنج واحد مسکن مقاوم احداث و تحویل مددجویان شده است، افزود:  تعداد مساکن مقاوم مددجویی که در سال گذشته احداث و یا تکمیل شده، در مقایسه با 12 ماهه سال پیشین، 100 درصد رشد داشته است.

سندی اظهار کرد کرد: برای امسال نیز پنج هزار مورد ارائه خدمات مختلف در حوزه مسکن پیش بینی شده که 19 مورد احداث مسکن و 57 مورد تعمیرات مسکن به صورت هفتگی در دستور کار کمیته امداد آذربایجان‌غربی قرار دارد.

وی ادامه داد: هم‌اکنون هفت هزار و 200 خانوار تحت حمایت نیازمند مسکن در آذربایجان‌غربی وجود داشته که سه هزار و 200 نفر از آنها ساکن روستا و چهار هزار خانوار نیز در شهر ساکن هستند.

سهندی در پایان بیان کرد: در نظر داریم با برنامه‌ریزی دقیق و اهتمام ویژه، در بازه زمانی دو  ساله، برای تمامی خانوار نیازمند مسکن در آذربایجان‌غربی سرپناه مقاوم و امن تهیه شود.

 

 

انتهای پیام
captcha