مرگ ۱۳ نفر دیگر بر اثر کرونا در آذربایجان غربی
کد خبر: 3970607
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۱

مرگ ۱۳ نفر دیگر بر اثر کرونا در آذربایجان غربی

مسئول کارگروه اطلاع‌رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان‌غربی گفت: با جان باختن ۱۳ نفر در ۲۴ ساعت گذشته مجموع فوتی‌های ناشی از کرونا در استان به ۴ هزار و ۳۳۸ نفر رسید.

ارسالی امروز| فوت ۱۳ نفر بر اثر کرونا در آذربایجان‌غربی در ۲۴ ساعت گذشتهسیدعلی‌احمد آقاپور، مسئول کارگروه اطلاع‌رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان‌غربی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌غربی، با اشاره به آمار بیماری کرونا در طول ۲۴ ساعت گذشته، اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته در سطح استان ۱۳ نفر جان خویش را بر اثر ابتلا به کرونا از دست دادند و مجموع فوتی‌ها ۴ هزار و ۳۳۸ نفر رسید.

وی افزود: تعداد ۷۴۷ نفر به بیماری مبتلا شدند که مجموع مبتلایان تاکنون ۱۵۹ هزار و ۴۲۰ نفر در آذربایجان‌غربی است.

مسئول کارگروه اطلاع‌رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان‌غربی، ادامه داد: ۵۰۰ نفر بستری مشکوک به کرونا هستند و ۲۳۲ تن در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شدند. 

وی گفت: با بستری شدن این تعداد بیمار، بستری‌شدگان سندرم حاد تنفسی در آذربایجان‌غربی به هزار و ۲۰۰ نفر رسید و ۴۹ نفر با استفاده از دستگاه ونتیلاتور تنفس می‌کنند.

آقاپور تأکید کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی و همکاری مسئولین و مردم با کادر درمانی برای مقابله با بیماری کرونا ضروری بوده و نباید در تعطیلات عید فطر به فکر مسافرت بود. 

انتهای پیام
captcha