فاز سوم طرح سرباز مهارت در آذربایجان‌غربی آغاز شد
کد خبر: 3971164
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۶
به همت جهاددانشگاهی؛

فاز سوم طرح سرباز مهارت در آذربایجان‌غربی آغاز شد

معاون آموزشی جهاددانشگاهی آذربایجان غربی گفت: به همت جهاددانشگاهی آذربایجان غربی فاز سوم طرح سرباز مهارت در استان آغاز شد.

ارسالی| فاز سوم طرح سرباز مهارت در آذربایجان‌غربی آغاز شدبه گزارش ایکنا آذربایجان غربی، به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی استان، سیدجعفر ایرانی، معاون آموزشی جهاددانشگاهی آذربایجان غربی اظهار کرد: فاز سوم طرح سرباز مهارت با حضور مسئولان جهاددانشگاهی و نیروی انتظامی در مرکز آموزش امام سجاد(ع) نیروی انتظامی ارومیه آغاز شد.

وی اظهار کرد: در این جلسه ضمن معرفی طرح به سربازان مشمول این طرح، کتاب‌های مهارت‌افزایی نیز تحویل شد.

معاون آموزشی جهاددانشگاهی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه این طرح در دو مرکز آموزشی مالک‌اشتر سپاه و امام سجاد(ع) ناجا برگزار می‌شود، ادامه داد: در این طرح سربازان مهارت‌های عمومی اشتغال و کارآفرینی را در دوران آموزشی در پادگان‌ها شامل سه سطح قبل از خدمت، حین خدمت و پس از خدمت فرا می‌گیرند.

وی بیان کرد: تفاهم‌نامه همکاری فی‌مابین جهاددانشگاهی آذربایجان غربی و اداره‌ کل ورزش و جوانان استان در خصوص اجرای طرح سرباز مهارت به امضا رسیده است.

ایرانی اظهار کرد: در این راستا، کتاب‌های آموزشی از سوی جهاددانشگاهی در حوزه‌ مهارت‌های زندگی و مهارت‌های عمومی اشتغال و کارآفرینی طراحی و چاپ شده است که برای آموزش بین سربازان توزیع می‌شوند.

انتهای پیام
captcha