رهایی ۱۱ زندایی جرایم غیر عمد در ارومیه
کد خبر: 3971339
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۳

رهایی ۱۱ زندایی جرایم غیر عمد در ارومیه

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی، گفت: جشن گلریزان برای آزادی ۱۱ زندانی جرایم غیر عمد در ارومیه برگزار شد.

ارسالی امروز| رهایی ۱۱ زندایی جرایم غیر عمد در ارومیهبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، علی اکبر گروسی، رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی، ۲۲ اردیبهشت ماه، در مراسم جشن گلریزان آزادی زندانیان جرایم غیر عمد، اظهار کرد: آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در ماه ضیافت الهی برکت اعمال را صد چندان می‌کند.

وی افزود: بازگشت زندانی به آغوش خانواده شادی و خوشحالی توصیف ناپذیری هم برای خانواده زندانی و هم خیرین خدا دوست به همراه دارد.

گروسی بیان کرد: این سنت حسنه اسلامی سال‌ها است در کشور به راه افتاده و جلوه‌های الهی و معنوی و نوع دوستی انسان، در محضر خداوند متعال و مقابل چشمان جهانیان به نمایش در می‌آید و مردم شریف و انسان دوست ایران اسلامی خود را در مشکلات و سختی‌های یکدیگر شریک دانسته و در کنار هم آن را به شادی بدل می‌کنند.

وی ادامه داد: تعداد ۱۱ نفر در روز عید فطر آزاد می‌شوند و با امضای حکم آزادی زندانیانی که وجوه محکومیت آن‌ها توسط خیرین تامین شده خرسندیم و امیدواریم با مشارکت بیشتر مردم شاهد آزادی تعداد بیشتری از محکومان باشیم.

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی، تصریح کرد: کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها در سند تحول قوه قضائیه اهمیت فراوانی دارد.

وی گفت: در این سند متعالی نگاه ویژه‌ای به بحث کاستن از تعداد زندانیان با استفاده از راهکارها وتاسیسات قانونی شده و دادگستری استان هم از تمام این ظرفیت‌ها بهره می‌گیرد تا کمترین معرفی به زندان را شاهد باشیم چرا که معتقدیم مجازات حبس کمترین کارایی را در اصلاح ومجرمین دارد وحتی در برخی مواقع آثار منفی آن بیشتر است.

انتهای پیام
captcha