پرداخت ۲ میلیارد ریال اعتبار به کانون‌های فرهنگی کمیته امداد آذربایجان‌غربی
کد خبر: 3971626
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۶
در سال گذشته صورت گرفت؛

پرداخت ۲ میلیارد ریال اعتبار به کانون‌های فرهنگی کمیته امداد آذربایجان‌غربی

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌غربی گفت: برای ارائه خدمات آموزشی، فرهنگی و تربیتی کانون‌های فرهنگی و تربیتی کمیته امداد در سال گذشته، بیش از ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

ارسالی امروز ا پرداخت بیش از ۲ میلیارد ریال برای خدمات فرهنگی کانون‌های فرهنگی و تربیتی کمیته امداد در آذربایجان‌غربیعزیز سهندی، مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌غربی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌غربی، اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا، فعالیت‌های فرهنگی کانون‌های فرهنگی و تربیتی کمیته امداد در سرفصل‌های قرآنی، اعتقادی، اخلاقی، مشاوره‌های فردی و برنامه‌های تقویتی در بستر فضای مجازی برگزار شده و دانش‌آموز، در فضای مجازی آموزش‌ها و خدمات متعدد دریافت کرده‌اند.

وی افزود: هم‌اکنون ۸ کانون آموزشی، فرهنگی و تربیتی و یک مجتمع خوابگاهی در آذربایجان‌غربی به دانش‌آموزان استان خدمات متعدد ارائه می‌کند و این کانون‌های آموزشی، فرهنگی و تربیتی در آذربایجان‌غربی به ۲ هزار و ۳۶۳ نفر از دانش‌آموزان تحت حمایت کمیته امداد استان مساعدت و خدمات متعدد ارائه کرده است.

سهندی بیان کرد: در سال گذشته، یک‌هزار و ۱۷۵ دانشجو و ۱۲ هزار و ۲۱۲ دانش‌آموز در آذربایجان‌غربی از مساعدت‌ها و خدمات متعدد فرهنگی، آموزشی و تربیتی بهره‌مند شده‌اند.

وی ادامه داد: برای ارائه خدمات آموزشی، فرهنگی و تربیتی کانون‌ها در سال گذشته، بیش از ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال هزینه شده.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌غربی تصریح کرد: ارائه خدمات تحصیلی کریمانه به دانش‌آموزان و دانشجویان تحت حمایت، شناسایی و حمایت از دانش‌آموزان و دانشجویان نخبه، ارائه برنامه‌ها، مسابقات و آموزش‌های متعدد دینی و و قرآنی، توسعه مشاوره خانواده و تعامل با کلینیک‌های مشاوره برای هدایت و مشاوره دانش‌آموزان در معرض آسیب، پرداخت شهریه دانشجویان و دانش‌آموزان و تهیه تبلت جهت تسریع آموزش‌های دانش‌آموزان تحت حمایت از اهم اهداف و برنامه‌های حوزه فرهنگی کمیته امداد آذربایجان‌غربی در سال ۱۴۰۰ است.

انتهای پیام
captcha