لزوم برنامه‌ریزی مناسب برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر انتخابات
کد خبر: 3971665
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۲

لزوم برنامه‌ریزی مناسب برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر انتخابات

فرماندار شوط گفت: مسئولین کمیته‌ها باید برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی که به یک میزان حائز اهمیت بوده، برنامه‌ریزی لازم را انجام دهند.

ارسالی امروز ا لزوم برنامه‌ریزی مناسب برای برگزاری هرچه باشکوه تر انتخاباتبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی؛ حسن عبدالهی اصل، فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شوط، ۲۵ اردیبهشت‌ماه، در نشست با مسئولین کمیته‌های سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، اظهار کرد: جمع‌بندی اقدامات و برنامه‌ریزی جهت تمهیدات مورد نیاز و قابل پیگیری در روزهای آتی برای اجرای هرچه بهتر وظایف خود در راستای برگزاری انتخاباتی سالم، امن و با مشارکت حداکثری مردم در دستور کار قرار گیرد.

وی افزود: تعداد جانمایی شعب شهری و روستایی و همچنین وضعیت شعب اخذ رأی در دوره‌های قبل بررسی و طی روزهای آتی اعلام شود.

فرماندار شوط بیان کرد: با توجه به اینکه مراحل صلاحیت داوطلبین شوراهای اسلامی در هیئت نظارت شهرستان و استان تمام شده، داوطلبان رد صلاحیت شده ۴ روز فرصت دارند به کمیته رسیدگی به اعتراضات هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی کشور اعتراض خود را ثبت کرده تا پرونده آن‌ها بررسی مجدد شود.

وی ادامه داد: هیئت بازرسی انتخابات شهرستان شوط در محل فرمانداری شهرستان تشکیل و راه‌اندازی شده و شهروندان می‌توانند با ارائه نقطه نظرات و پیشنهادات و تخلفات احتمالی توسط نامزدها و طرفداران آن‌ها این ستاد را در جهت برگزاری یک انتخابات سالم، رقابتی و پرشور و نشاط کمک و همراهی کنند.

عبدالهی اصل، تصریح کرد: با توجه به تجربیات برگزاری انتخابات متعدد و همچنین با بررسی مشکلات ادوار گذشته و ارائه راهکارهای مناسب، انتخابات سال آتی را بدون نقص برگزار خواهیم کرد و از مسئولین کمیته‌ها انتظار هست، برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی که به یک میزان حائز اهمیت بوده، برنامه‌ریزی لازم را انجام دهند.

وی گفت: جلب مشارکت مردم و برگزاری انتخاباتی با صحت و سلامت یک وظیفه همه دست اندرکاران برگزاری انتخابات است و باید برای دسترسی به این امر بسیار مهم، همه توان و ظرفیت خود را به کار گرفته و زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ۱۴۰۰ فراهم آوریم. 

انتهای پیام
captcha