مسلمانان به مجامع بین‌المللی متکی نباشند
کد خبر: 3971808
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۷

مسلمانان به مجامع بین‌المللی متکی نباشند

امام‌جمعه ارومیه با بیان اینکه مسلمانان نباید به مجامع بین‌المللی متکی باشند گفت: گروه‌های مقاومت با استفاده از قدرت داخلی و حفظ وحدت روی پای خود بایستند.

ارسالی امروز| ضرورت ارتقای قدرت داخلی فلسطین برای مبارزه با رژیم صهیونیستیحجت‌الاسلام‌ والمسلمین سیدمهدی قریشی، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام‌جمعه ارومیه، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌غربی، با بیان اینکه ارتقای توان نظامی گروه‌های فلسطینی عامل اصلی ایستادگی آن‌ها در مقابل رژیم غاصب صهیونیستی است گفت: جنایات چند روز اخیر این رژیم را محکوم می‌کنیم و باید بر اساس بیانات صریح قرآن در مقابل دشمنان، توانمند شده و قدرت خود را حفظ کنیم.

وی افزود: فلسطین باید گروه‌های مقاومت امکانات و قدرت خود را بیشتر کرده و همیشه در حالت آماده‌باش قرار گیرد تا بتواند در مقابل دشمنان ایستادگی و مقاومت کند.

قریشی بیان کرد: اینکه مردم فلسطین توانسته‌اند در مقابل رژیم غاصب صهیونیستی بایستند به خاطر این است که بنابر تعبیر مقام معظم رهبری در جنگ با سنگ به جنگ با موشک دست یافته‌اند.

وی ادامه داد: مسلمانان باید قدرت داخلی خود را بیشتر کنند و اگر گروه‌های فلسطینی نتوانند توان نظامی خود را ارتقا دهند در مقابل رژیم غاصب، مجامع بین‌المللی کاری انجام نداده و انجام نخواهند داد. مجامع بین‌المللی با کشته شدن یک رأس حیوان در دنیا اعتراض می‌کنند اما با کشته شدن صدها کودک بی‌گناه هیچ واکنشی نشان نمی‌دهند.

امام‌جمعه ارومیه در پایان تصریح کرد: مسلمانان نباید به این مجامع متکی شوند بلکه باید با استفاده از قدرت داخلی و حفظ وحدت روی پای خود بایستند همچنین در کشور، ما نیز باید با استفاده از اقتدار، قدرت و انسجام ملی در مقابل دشمنان بایستیم.

انتهای پیام
captcha