اجرای ۳۰ برنامه گرامیداشت هفته قوه قضائیه در آذربایجان‌غربی
کد خبر: 3977096
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۲

اجرای ۳۰ برنامه گرامیداشت هفته قوه قضائیه در آذربایجان‌غربی

رئیس‌کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: ۳۰ برنامه برای اجرا در هفته قوه قضائیه پیشنهاد و مصوب شده است که به مرور اجرا خواهد شد. 

ارسالی امروز| اجرای ۳۰ برنامه خدماتی در هفته قوه قضائیه در آذربایجان‌غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، ناصر عتباتی، رئیس‌کل دادگستری آذربایجان‌غربی، ۲۲ خردادماه در جلسه رؤسای سازمان‌های تابعه و کانون‌های کارشناسان، وکلا و مرکز مشاوران و کارشناسان قوه قضائیه این استان، گفت: جلسه امروز در آستانه هفته قوه قضائیه برای هماهنگی و انسجام‌بخشی اجرایی کردن برنامه‌ها در این هفته تشکیل شده است.

وی افزود: در هفته قوه قضائیه به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت‌الله دکتر بهشتی هر ساله در سطح کشور برنامه‌های مختلفی اجرا می‌شود.

رئیس‌کل دادگستری آذربایجان‌غربی تصریح کرد: مناسبت‌ها یک فرصت و بهانه‌ای برای ارائه فنی و علمی عملکردها، خدمات و تلاش‌های دستگاه‌ها و سازمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی به مردم بوده و هفته قوه قضائیه نیز جزء این مناسبت‌هاست.

عتباتی بیان کرد: در هفته قوه قضائیه تلاش خواهد شد که در قدم اول از خانواده شهدا به خصوص خانواده‌های شهدای منتسب به قوه قضائیه تجلیل کرده و در قدم دوم اقدامات و تلاش‌های دستگاه قضایی استان و نهادها و مجموعه‌های تابعه را به نحو مطلوب به سمع و نظر مردم استان رسانده و در قدم سوم خدمات و اقدامات نوین و ویژه‌ای در این هفته ارائه شود.

وی با بیان اینکه ۳۰ برنامه برای اجرا در هفته قوه قضائیه پیشنهاد و مصوب شده است که به مرور اجرا خواهد شد، اظهار کرد: در این هفته نباید از ظرفیت صدا و سیما و رسانه‌های استان در انعکاس تلاش‌ها و اقدامات غافل بود و باید با استفاده از این ظرفیت تلاش کنیم مردم به‌طور ویژه در جریان اقدامات و خدمات مجموعه دستگاه قضایی و سازمان‌ها و نهادهای تابعه قرار گیرند.

عتباتی گفت: تکلیف و وظیفه مهم دستگاه قضایی احقاق حق و اجرای عدالت است و کارها و اقدامات مهم و ارزشمندی در دستگاه قضایی استان و سازمان‌ها و نهادهای تابعه در این خصوص صورت پذیرفته و در حال انجام است و تنها مختص این ایام نیست.

انتهای پیام
captcha