شیطنت دشمن در فضای مجازی تمامی ندارد
کد خبر: 3977400
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۶

شیطنت دشمن در فضای مجازی تمامی ندارد

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: شیطنت دشمن در فضای مجازی تمامی ندارد و همه ما وظیفه داریم آگاهانه مراقب تحرکات و مطالب تفرقه‌انگیز و تخریب‌گر باشیم.

ارسالی امروز ا حفظ امنیت انتخابات از وظایف پلیس استبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، سردار مسعود خرم‌نیا، فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی، امروز، 24 خرداد در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار کرد: دشمنان شبانه‌روز در تلاش هستند تا مردم را از حضور در پای صندوق‌های رأی مایوس کنند، زیرا شور انتخابات و مشارکت مردم و حضور در پای صندوق رأی برزگ‌ترین ضربه به دشمنان نظام است.

وی افزود: باید با بصیرت و آگاهی یکبار دیگر با آرمان‌های مقام معظم رهبری، امام خمینی(ره) و شهدا تجدید میثاق کرده و دست دشمنان را از سرزمینمان کوتاه کنیم.

خرم‌نیا بیان کرد: مسئولیت تأمین و حفظ امنیت و آرامش انتخابات برعهده نیروی انتظامی و یگان‌های مرتبط بوده و قبل از سال ۱۴۰۰ برای برگزاری انتخابات پرشور در فضای امن و آرام آماده و تمام تدابیر مرتبط تعیین شده است.

وی ادامه داد: ۲هزار و ۷۹۵ صندوق رأی در شعب به‌ صورت ثابت و سیار برای جمع‌آوری آرا وجود دارد که تأمین امنیت شعب و صندوق‌های سیار برعهده نیروی انتظامی بوده که تمامی دستگاه‌های امنیتی و مرتبط همکاری می‌کنند.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی تصریح کرد: محدودیت ترددهای شبانه به قوت خود باقی است و ما مجری دستورالعمل‌های ستاد ملی کرونا هستیم، در روز رأی‌گیری اگر مشارکت به گونه‌ای باشد که تغییراتی در محدودیت‌ها اعمال شود، در اجرای تصمیمات ستاد کرونا این تصمیمات اجرا خواهد شد.

وی گفت: از ابتدای سال جاری هزار و ۷۲۸ کیلوگرم مواد مخدر کشف و ۲۱ باند قاچاق مواد مخدر متلاشی شده و در این مدت ۶۶۹ نفر توزیع‌کننده خرد مواد مخدر دستگیر به مراجع قضایی ارجاع شده‌اند.

خرم‌نیا اظهار کرد: دارندگان پلاک غیربومی که با پلاک شهرستان‌های دیگر در شهرستان خود تردد داشته و مشمول جریمه شدند پس از اطلاع به مراجع ذی‌ربط و احراز از سامانه حذف شده و بار دیگر مشمول جریمه نمی‌شوند.

وی با بیان اینکه برای بخشش جریمه‌هایی که بر اثر محدودیت‌ها اعمال شده ابلاغیه و دستوری صادر نشده و فضای مجازی توسط پلیس فتا در ایام انتخابات کنترل می‌شود، تأکید کرد: اگر رفتار یا عمل مجرمانه مشاهده شود حتماً برخورد خواهد شد و تاکنون ۵١ مورد تخلف انتخاباتی مجازی شناسایی شده و در کنار پلیس فتا، پلیس فضای سایبری هم مسئولیت رصد و کنترل تخلفات انتخاباتی را برعهده دارند.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی در پایان بیان کرد: شیطنت دشمن در فضای مجازی تمامی ندارد و همه ما وظیفه داریم بصورت آگاهانه مراقب تحرکات و مطالب تفرقه‌انگیز و تخریب‌گر باشیم.

انتهای پیام
captcha