ورودی پرونده‌ها را به دادگستری کنترل کنیم
کد خبر: 3977461
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۹

ورودی پرونده‌ها را به دادگستری کنترل کنیم

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: در کنار رسیدگی به پرونده‌ها در امر پیشگیری از وقوع جرم و تولید پرونده به علت عدم اقدام به موقع صلح و سازش دعاوی و شکایات خدمات مشاوره‌ای بهزیستی و واحدهای ارشاد و معاضدت قضایی توجه ویژه داشته باشیم تا بتوانیم ورودی پرونده را کنترل کنیم.

ارسالی امروز ا انتخابات نمود مردم سالاری دینی در ایران استبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، ناصر عتباتی، رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی، امروز، ۲۴ خرداد در نشستی که با قضات حوزه قضایی میاندوآب برگزار شد، اظهار کرد: امروز کشور در برهه‌ای حساس قرار دارد و مردم مکلفند که با حضور و مشارکت حداکثری بار دیگر با حماسه‌آفرینی دشمنان را خوار کنند.

وی افزود: مردم باید با اتحاد و حضور حداکثری دهان یاوه‌گویان را ببندند تا جهانیان بار دیگر نمود مردم‌سالاری دینی را در کشور جمهوری اسلامی ایران ببینند.

عتباتی بیان کرد: آثار و برکات خوبی از بازدید و دیدار همکاران حاصل شد که مهمتر از هر چیز تلاش و مجاهدت کارکنان دادگستری و شورای حل اختلاف میاندوآب بود که قابل تقدیر و تشکر است.

وی ادامه داد: تلاش صادقانه و مخلصانه همکاران جزء باقیات و صالحات آن‌ها بوده که اجر اخروی دارد مخصوصاً در این استان خاص که کار کردن بسیار سخت و دشوار می‌باشد.

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی تصریح کرد: امنیت و عدالت اجتماعی و قضایی مرهون زحمات و تلاش همکاران است و امروز مردم چشم امید به قلم رأی قضات عدالت محور دادگستری دارند که با توکل به خدا و نیت الهی باید به حق قضاوت کرد.

وی اظهار کرد: در اسرع وقت باید مشکلات نیروی انسانی و مکانی دادگستری میاندوآب مرتفع شود و تلاش خواهیم کرد مشکلات را حل کنیم ولی کار در این شرایط سخت، غرورآفرین و عزت‌آور است و کار در شرایط سخت و جهادگونه را از انقلاب و دفاع مقدس و از شهدا و رزمندگان آموخته‌ایم.

رئیس شورای قضایی استان خطاب به مدیران و قضات دادگستری میاندوآب، اظهار کرد: باید کارها برنامه محور باشد و برنامه‌ای جامع تدوین شده است که در روزهای آتی ابلاغ و اجرای آن از تمام حوزه‌های قضایی درخواست می‌شود.

وی در پایان بیان کرد: باید در کنار رسیدگی به پرونده‌ها به امر پیشگیری از وقوع جرم و تولید پرونده توسط بعضی دستگاه‌های اداری به علت عدم اقدام به موقع صلح و سازش دعاوی و شکایات خدمات مشاوره‌ای بهزیستی و واحدهای ارشاد و معاضدت قضایی توجه ویژه داشته باشیم تا بتوانیم ورودی پرونده را کنترل کنیم.

انتهای پیام
captcha