انتخابات؛ میدان حضور انسان‌های عالی‌همت
کد خبر: 3977467
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۰

انتخابات؛ میدان حضور انسان‌های عالی‌همت

امام‌جمعه سلماس با بیان اینکه انتخابات میدان بروز انسان‌های عالی‌همت است، گفت: مبادا به بهانه‌های دشمن شادکن در عرصه حاضر نشوید، فقط اگر کمی دقت کنید می‌بینید که موتور جنگ روانی دشمن مشغول فعالیت دائمی است و به زبان‌های مختلف و با استفاده از افراد وابسته و اشکال گوناگون به عدم حضور تبلیغ می‌کنند.

ارسالی امروزا انتخابات یک وظیفه الهی و ملی استبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام سیدابراهیم طباطبایی، امام‌جمعه سلماس، امروز، ۲۴ خرداد در جمع اساتید و دانشجویان دانشگاه فرهنگیان سلماس با تبریک تولد حضرت فاطمه معصومه(س) و گرامیداشت روز دختر، اظهار کرد: حضرت معصومه(س) که دارای همه صفات الهی و انسانی بود در زمان حیات و وفات خویش منشأ برکات بسیاری برای جهان اسلام شد.

وی افزود: حضور در انتخابات یک وظیفه الهی، ملی و انسانی بوده که امیدواریم مردم با حضور حداکثری در انتخابات ۲۸ خرداد با یک انتخاب پر بصیرت در عرصه مدیریت اجرایی کشور و برنامه‌ریزی پیشرفت و توسعه، کاندیدای کارآمد و شایسته ریاست جمهوری را انتخاب کنند.

حجت‌الاسلام طباطبایی بیان کرد: از جمله شاخص‌ها و معیار تعیین شده از سوی امام راحل و مقام معظم رهبری برای کاندیدای اصلح ریاست جمهوری، با ایمان، با تقوا و اخلاق‌گرا، مدیر، مدبر و کارآمد، عدالت‌خواه و فسادستیز، مردمی و به‌دور از زندگی تجملی است.

وی ادامه داد: انتخابات میدان بروز همت انسان‌های عالی‌همت است و نکند به بهانه‌های دشمن شادکن در عرصه حاضر نشوید، فقط اگر کمی در فضا بچرخید و دقت کنید می‌بینید که موتور جنگ روانی دشمن مشغول فعالیت دائمی است و به زبان‌های مختلف و با استفاده از افراد وابسته و اشکال گوناگون و گاهی با بیان نظرسنجی‌های دروغ به عدم حضور تبلیغ می‌کنند.

امام‌جمعه سلماس تصریح کرد: کسانی که به کشور لطمه زده‌اند و دشمنی کردند و قتل، ترور، تحریم و محرومیت‌آفرینی کردند، اکنون خیرخواه ملت شدند و خیرخواهانه از مردم می‌خواهند که پای صندوق‌ها حاضر نشوند.

وی در پایان اظهار کرد: دشمنان کج خیال ما بدانند که ملت ایران مثل همیشه با قدرت پای صندوق‌ها حاضر می‌شوند و با هر رأی خود تیری را بر قلب سیاه دشمن میزند.

انتهای پیام
captcha