پیش‌بینی ۱۷۴ شعبه اخذ رأی ثابت و سیار در سلماس
کد خبر: 3977611
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۱

پیش‌بینی ۱۷۴ شعبه اخذ رأی ثابت و سیار در سلماس

فرماندار سلماس گفت: در انتخابات ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا و سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، ۱۷۴ شعبه اخذ رأی ثابت و سیار در کل شهرستان سلماس پیش‌بینی شده است. ‏

ارسالی امروز ا پیش بینی ۱۷۴ شعبه اخذ رای ثابت و سیار در سلماسعلی‌اکبر عسگری، فرماندار سلماس، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌غربی، اظهار کرد: آگهی اسامی و کد انتخاباتی نامزد‌های ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر‌های سلماس و تازه شهر از ۲۰ خرداد ماه منتشر شده است.

وی افزود: مجموع نامزد‌های انتخابات شورا‌ی شهر شهرستان سلماس ۷۰ نفر بوده و ۵۶ نفر آن‌ها از شهر سلماس و ۱۴ نفر از شهر تازه شهر نامزد انتخابات خواهند بود. تعداد اعضای شورای شهر سلماس ۷ نفر و تعداد اعضای شورا‌ی اسلامی تازه شهر نیز ۵ نفر می‌باشد.

عسگری ادامه داد: در انتخابات ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا و سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، ۱۷۴ شعبه اخذ رأی ثابت و سیار در کل شهرستان سلماس پیش‌بینی شده است. ‏

فرماندار سلماس تصریح کرد: جمعه ۲۸ خرداد ماه، ۴ هزار نفر اجرای انتخابات پیش رو در این شهرستان را بر عهده ‏خواهند داشت. ‏

وی اظهار کرد: تعداد ۴۲ صندوق به صورت سیار بوده و از مجموع صندوق‌های پیش بینی شده نیز ۷۴ صندوق شهری و ۱۰۰ صندوق روستایی است. از ۷۴ صندوق شهری ۷۲ صندوق ثابت و ۲ صندوق سیار بوده و از ۱۰۰ صندوق روستایی، ۶۰ صندوق ثابت و ۴۰ صندوق سیار است.

عسگری بیان کرد: ۳ هزار و ۷۰۰ نفر به عنوان عوامل اجرایی در این انتخابات فعالیت خواهند داشت و ۷۳۵ نفر در این شهرستان نامزد انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا هستند که از این تعداد، ۷۰ نفر در ۲ شهر سلماس و تازه شهر و ۶۶۵ نفر در روستاهای ۲ بخش مرکزی و کوهسار با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

وی در پایان افزود: در شهر سلماس نیز ۵۶ نفر و در تازه شهر نیز ۱۴ نفر برای رسیدن به کرسی شوراها رقابت می‌کنند.

انتهای پیام
captcha