جان باختن ۳ بیمار کرونایی در آذربایجان‌غربی
کد خبر: 3977664
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۸

جان باختن ۳ بیمار کرونایی در آذربایجان‌غربی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۳ نفر از مبتلایان به کرونا در استان جان خود را از دست دادند که با احتساب این تعداد مجموع جان‌باختگان به ۴ هزار و ۶۸۷ نفر رسید.

ارسالی امروز ا جان باختن ۳ بیمار کرونایی در آذربایجان‌غربیجواد آقازاده، رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌غربی، اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۳ نفر از مبتلایان به کرونا در استان جان خود را از دست دادند که با احتساب این تعداد مجموع جان باختگان به ۴ هزار و ۶۸۷ نفر رسید.

وی افزود: در این مدت ۳۵۵ تن در آذربایجان‌غربی به کرونا مبتلا و ۶۴۸ تن به سندرم حاد تنفسی مبتلا و هم‌اکنون ۳۱۳ نفر مشکوک به بیماری هستند.

آقازاده ادامه داد: تعداد مبتلایان به بیماری کرونا در آذربایجان‌غربی ۱۷۶ هزار و ۱۲۳ تن است و توصیه و خواهش داریم که مردم نمونه جهش یافته بیماری کرونا را جدی بگیرند تا با همکاری مردم و مسئولان بتوانیم با کرونا مقابله و مبارزه کنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی تصریح کرد: شهرستان‌های چالدران، پلدشت، شوط، چایپاره، اشنویه و تکاب زرد هستند. شهرستان‌های ماکو، خوی، سلماس، ارومیه، میاندوآب، نقده، پیرانشهر، مهاباد، بوکان، سردشت و شاهین‌دژ نیز به رنگ نارنجی است. هم‌اکنون در آذربایجان‌غربی هیچ شهری به رنگ قرمز نیست و سفر به شهرستان‌های قرمز و نارنجی ممنوع می‌باشد.

آقازاده اظهار کرد: ۲ نفر در ارومیه و نقده ۱ جان خود را از دست دادند و ارومیه با ۹۱ تن، خوی ۲۳ و بوکان با ۱۴ نفر یه شهر با بیشترین بستری را دارند.

وی در پایان افزود: رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در شعب اخذ رأی و توسط مردم و مجریان انتخابات بسیار ضروری است.

انتهای پیام
captcha