حکومت اسلامی در همه حال نیازمند حمایت مردم است
کد خبر: 3977706
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۴

حکومت اسلامی در همه حال نیازمند حمایت مردم است

امام‌جمعه ارومیه با بیان اینکه حکومت اسلامی در همه حال نیازمند حمایت مردم و پشتیبانی آنان از حرکت‌های اسلامی است، گفت: نظام و انقلاب در طول چند دهه گذشته با همراهی مردم پیش رفته و در آینده و سال‌های دور نیز با مردم پیش خواهد رفت.

ارسالی امروزا مشروعیت انقلاب اسلامی با انتخابات ثابت شدبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سیدمهدی قریشی، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام‌جمعه ارومیه، ۲۵ خرداد ماه، در جلسه شورای اداری استان، اظهار کرد: دهه کرامت فرصت مناسبی برای ترویج فرهنگ کمک به محرومان و فقرا است ازاین‌رو باید از این فرصت برای تبلیغ عمومی در جهت کمک به فقرا استفاده کرد.

وی افزود: باید از ظرفیت دهه کرامت برای ترویج فضیلت‌های سبک زندگی رضوی و زیارت امام رضا(ع) در سطح جامعه بهره کامل را برد تا شاهد افزایش معرفت عمومی مردم برای زیارت باشیم.

امام‌جمعه ارومیه بیان کرد: سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را در پیش رو داریم که در دین مبین اسلام، نظام و حکومت اسلامی بر دو محور اساسی توحید و مردم استوار است به‌گونه‌ای که مقام معظم رهبری در همه حال بر مردم‌سالاری دینی تأکید می‌کنند.

وی ادامه داد: انتخابات در انقلاب و نظام جمهوری اسلامی از همان روز نخست تا به امروز اهمیت داشته و چهار دهه پیش مشروعیت و مقبولیت نظام جمهوری اسلامی ایران توسط بنیان‌گذار کبیر انقلاب به رأی گذاشته شد تا نظام حاکم بر مردم توسط خود مردم تعیین شود.

حجت‌الاسلام‌ قریشی تأکید کرد: حکومت اسلامی در همه حال نیازمند حمایت مردم و پشتیبانی آنان از حرکت‌های اسلامی است و نظام و انقلاب در طول چند دهه گذشته با همراهی مردم پیش رفته و در آینده و سال‌های دور نیز با مردم پیش خواهد رفت.

وی بیان کرد: دولتی که بر سر کار خواهد آمد بایستی گام‌به‌گام با مردم حرکت کند و تلاش و کوشش خود را در راستای برطرف کردن مشکلات جامعه به کار گیرد.

امام‌جمعه ارومیه اظهار کرد: مدیران و مسئولان دستگاه‌ها و سازمان‌ها نیز امورات خود را بر اساس آیات قرآن کریم و آموزه‌های دینی پیش ببرند تا رضایت الهی و مردم را کسب کنند.

انتهای پیام
captcha