دستیابی به مشارکت حداکثری وظیفه همگانی است
کد خبر: 3977809
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۱

دستیابی به مشارکت حداکثری وظیفه همگانی است

استاندار آذربایجان‌غربی گفت: به دلیل وسعت کار دستگاه‌های اجرایی طبق قانون موظف هستند از نظر مالی و نیروی انسانی برگزاری انتخابات را پشتیبانی کنند و مشارکت همگانی برای برگزاری باشکوه انتخابات ضرورت محسوب می‌شود.

ارسالی امروز ا دستیابی به مشارکت حداکثری یک وظیفه همگانی استبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، محمدمهدی شهریاری، استاندار آذربایجان‌غربی، 25 خرداد ماه، در جلسه شورای اداری، اظهار کرد: دهه کرامت گفته و از تلاش‌های هیئت‌های اجرائی و نظارت قدردانی می‌کنیم و امام(ره) و مقام معظم رهبری در خصوص مشارکت حداکثری همواره تاکید داشته‌اند و همه باید تلاش کنیم مردم مشارکت حداکثری در انتخابات داشته باشند.

وی افزود: انتخابات ظرفیت بی‌نظیری است که پس از پیروزی انقلاب اسلامی در قانون اساسی مطرح شد و فرصتی برای مردم پدید آمده تا سرنوشت خود را تعیین کنند.

استاندار آذربایجان‌غربی بیان کرد: انتخابات در ایران را به دلیل ساختار سیاسی که مردم مستقیما نقشی اساسی در تعیین سرنوشت خود دارند، برجسته و متمایز بوده و دولت امانتدار رأی مردم است و مدیران نباید آخرت خودشان را بخاطر یک نفر بفروشند و باید پاسخگوی رای مردم باشید، بی‌طرفی و امانتداری باید به بهترین وجه حفظ شود.

وی ادامه داد: دشمن برای کم کردن از مشارکت مردم در انتخابات از طریق تزریق فضای یاس و ناامیدی در جامعه  تمام تلاش خود را می‌کند که امیدواریم با تلاش همه عوامل مربوطه و مشارکت مردم پاسخ محکمی به دسیسه‌های دشمن بدهیم.

شهریاری اظهار کرد: کارمندان دولت هیچ منعی برای حضور در ستادهای انتخاباتی در خارج از وقت اداری ندارند و قانون در این زمینه مشخص است.

وی در پایان بیان کرد: امانتداری رأی امری مهم بوده و از تلاش نیروهای تأمین امنیت برای برگزاری باشکوه انتخابات قدردانی می‌شود و امیدواریم این انتخابات مانند روال سابق به بهترین نحو برگزار شود.

انتهای پیام
captcha