برگزاری کنسرت در ستادهای انتخاباتی با هدف کسب رأی قابل قبول نیست
کد خبر: 3978096
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۸
امام جمعه ارومیه:

برگزاری کنسرت در ستادهای انتخاباتی با هدف کسب رأی قابل قبول نیست

امام جمعه ارومیه گفت: نحوه تبلیغات کاندیداهای ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا باید براساس اخلاق و شئونات نظام اسلامی باشد و اجرای کنسرت‌های موسیقی و رفتارهای نامتعارف برای تبلیغات و کسب رأی قابل قبول نیست.

ارسالی امروز ا مردم باید آگاهانه افراد اصلح را انتخاب کنندبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سیدمهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه، 26 خرداد‌ماه، در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان، اظهار کرد: ایام با سعادت دهه کرامت و میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و امام رضا(ع) را تبریک عرض می‌کنم و شایسته است مراسم جشن این دهه باشکوه برگزار شود چراکه وجود این دو بزرگوار مایه برکت برای ایران اسلامی است.

وی با اشاره به آخرین وضعیت موزه دفاع مقدس استان افزود: در خصوص موزه دفاع مقدس وظایف هر نهاد و سازمان احصا شود و برای جلسات آتی در شورا مورد مطالبه قرار گیرد تا سرانجام تکلیف این موزه مشخص شود.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین قریشی با اشاره به اینکه انتخابات در نظام اسلامی موضوع بسیار مهمی است که همه وظیفه دارند در برگزاری و مشارکت در آن به‌خوبی عمل کنند، اظهار کرد: نحوه تبلیغات کاندیداهای ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا باید براساس اخلاق و شئونات نظام اسلامی باشد و اجرای کنسرت‌های موسیقی و رفتارهای نامتعارف برای تبلیغات و کسب رأی در ستادهای انتخاباتی قابل قبول نیست.

وی ادامه داد: مردم باید آگاهانه انتخاب کنند و به برنامه‌ها و عملکرد اشخاص رأی دهند و اینگونه نباشد که با یک نمایش تبلیغاتی و برگزاری کنسرت مردم فریب خورده و به این افراد رای دهند.

امام جمعه ارومیه با انتقاد از نصب پوسترهای تبلیغاتی بر در و دیوار مکان‌های فرهنگی و تاریخی تصریح کرد: نصب پوسترها و بنرها در معابر و دیوارهای شهری و تابلوهای رانندگی باعث زشت شدن چهره شهر شده است که جای تأسف دارد. نصب عکس و پوستر به در و دیوار شهر کار غلطی است و کاندیداهایی که مدعی آبادانی شهر هستند نباید برای کسب رأی بیشتر، سیمای شهر را خراب کنند.

حجت‌الاسلام قریشی در پایان گفت: همه باید برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی و انتخاب افراد صالح برای حل مشکلات کشور تلاش کنیم.

انتهای پیام
captcha