اجرای دومین دوره طرح «کتابخانه تابستانه» در آذربایجان غربی
کد خبر: 3979063
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۴

اجرای دومین دوره طرح «کتابخانه تابستانه» در آذربایجان غربی

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان غربی از اجرای دومین دوره طرح «کتابخانه تابستانه» با هدف ترویج کتاب‌خوانی در سطح استان خبر داد.

ارسالی| اجرای دومین دوره طرح «کتابخانه تابستانه» در آذربایجان غربیخدیجه معصومی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان غربی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، اظهار کرد: دومین دوره طرح «کتابخانه تابستانه» با هدف ترویج کتاب‌خوانی برای دومین سال متوالی در سطح استان برگزار می‌شود.

وی افزود: با توجه به شیوع کرونا و اجرای محدودیت‌های کرونایی این طرح در بستر فضای مجازی اجرا شده و یک رویکرد نو در حوزه کتاب‌خوانی است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان غربی ادامه داد: این طرح در مدت 3 ماه تابستان در رده سنی کودکان، نوجوانان و بزرگسالان اجرا می‌شود. در رده سنی کودکان علاقه‌مندان می‌توانند با ارسال عدد 1، در رده سنی نوجوانان با ارسال عدد 2 و در رده سنتی بزرگسالان با ارسال عدد 3 به شماره 100045012 در این طرح شرکت کنند.

معصومی با اشاره به محورهای این طرح خاطرنشان کرد: دورهمی با کتاب، نمایش خلاق، شعر، قصه و دکلمه ویژه کودکان، به من بگین چی بخونم؟، انتخاب رشته و آشنایی با مشاغل و مشاعره در رده سنی نوجوانان و نمایشنامه‌خوانی، آشنایی با کارآفرینی و کتاب فیلم در رده سنی بزرگسالان از جمله محورهای این طرح است.

 

 

 

 

انتهای پیام
captcha