وجود فساد در جامعه موجب دلسردی مردم و ایجاد تبعیض می‌شود
کد خبر: 3979937
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۴
نماینده‌ ولی‌ فقیه در آذربایجان‌غربی:

وجود فساد در جامعه موجب دلسردی مردم و ایجاد تبعیض می‌شود

نماینده‌ ولی‌ فقیه در آذربایجان‌غربی گفت: مبارزه با فساد از جمله اقداماتی است که باید در رأس برنامه‌های قوه قضائیه باشد، چراکه وقتی فساد در یک جامعه ریشه می‌دواند موجب دلسردی مردم شده و زمینه را برای ایجاد فاصله طبقاتی و تبعیض فراهم می‌کند.

وجود فساد در جامعه موجب دلسردی مردم و ایجاد تبعیض می‌شودبه‌ گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی، نماینده ولی‌ فقیه در استان و امام‌جمعه ارومیه، چهارم تیرماه در خطبه‌های نماز جمعه ضمن گرامیداشت هفته قوه قضائیه، اظهار کرد: موضوع قضاوت امری بسیار خطیر و مهم است که در صورت رعایت درست این موضوع بسیاری از مشکلات کشور حل شده و موجبات پیشرفت و ترقی کشور را فراهم می‌کند.

وی افزود: مبارزه با فساد از جمله اقداماتی است که باید در رأس برنامه‌های قوه قضائیه باشد، چراکه وقتی فساد در یک جامعه ریشه می‌دواند موجب دلسردی مردم شده و زمینه را برای ایجاد فاصله طبقاتی و تبعیض فراهم می‌کند.

نماینده ولی‌ فقیه در آذربایجان‌غربی با بیان اینکه لازمه ایجاد تحول در قوه قضائیه استفاده از نیروی انسانی متخصص، مؤمن و باتقواست، ادامه داد: در طول ریاست حجت‌الاسلام رئیسی در این مجموعه شاهد انجام تحولات مثبتی بودیم که امید است این روند همچنان ادامه داشته باشد.

وی با تشکر از اقدامات رئیس‌کل جدید داگستری استان، تصریح کرد: اقداماتی که وی از زمان حضور خود در یک ماه گذشته انجام داده جای تقدیر و تشکر دارد و امیدواریم این اقدامات مبارره با فساد و مبارزه با اوباش در استان استمرار داشته باشد. 

حجت‌الاسلام قریشی در ادامه ضمن عرض تسلیت درگذشت فوت دو خبرنگار در حادثه واژگونی اتوبوس در نقده، بیان کرد: اتفاقی که برای خبرنگاران افتاد، حادثه تلخی بود که موجب اندوه همگان شد و با انجام اقدامات مؤثر نباید اجازه داد بار دیگر چنین اتفاقی رخ دهد.

انتهای پیام
captcha