اعضای هیأت مدیره و بازرسی اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی خوزستان معرفی شدند
کد خبر: 3984309
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۱

اعضای هیأت مدیره و بازرسی اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی خوزستان معرفی شدند

با برگزاری انتخابات هیأت مدیره و بازرسی مجمع عمومی اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های مردمی قرآن و عترت خوزستان، اعضای اصلی و علی البدل این دو هیأت‌ معرفی شدند.

اتحادیهبه گزارش ایکنا از خوزستان، انتخابات هیأت مدیره و بازرسی مجمع عمومی اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های مردمی قرآن و عترت خوزستان امروز پنج شنبه 24 تیر در اهواز برگزار شد. 

با توجه به اتمام دوره قانونی هیأت مدیره و بازرسین اتحادیه، این انتخابات با حضور ناظر اعزامی اتحادیه کشوری قرآن و عترت خوزستان و مدیران مؤسسات و نمایندگان آنها انجام شد. 

کل آرا مأخوذه در این انتخابات ۷۳ رأی بود که سیده مریم موسوی زاده با ۷۰ رأی، عبدالامام حمادی با ۶۷ رأی، محمود حمیداوی با ۶۴ رأی، محسن حاجی با ۵۹ رأی، فاطمه حقیقی با ۵۸ رأی، خیریه عچرش با ۵۸ رأی، رضا علی پور با ۵۱ رأی، علی کوثری زاده با ۵۱ رأی و سید علی موسوی با ۳۸ رأی به عنوان اعضای اصلی هیئت مدیره انتخاب شدند.

علی زنگنه با ۲۰ رأی، زهرا پورکاوه با ۱۴ رأی و سیده معصومه حیدر نژادی با ۳ رأی اعضای علی البدل هیأت مدیره هستند.

همچنین، افسانه شریف زاده با ۵۶ رأی، صادق شوهانی  با ۵۰ رأی و حمزه مطوری  با ۳۹ رأی به عنوان اعضای اصلی هیأت بازرسی و علی اکبر مطوفی با ۱۶ رأی به عنوان عضو علی البدل معرفی شدند.

گفتنی است، در همین مراسم، با آرای اعضای هیات مدیره، فاطمه حقیقی به عنوان رئیس هیات مدیره و مریم موسوی‌زاده به عنوان مدیر عامل اتحادیه موسسات قرآنی انتخاب شدند.‌

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
آکو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۴ - ۱۷:۲۲
0
0
ایکنا تو که نمیتونی نظرات رو نشون بدی چرا به دروغ قسمت نظرات رو فعال کردی
میشه بگی کار اتحادیه چیه؟؟
عملکردش چیه؟؟؟
captcha