واکسیناسیون توانیابان و پرسنل مراکز توان‌بخشی آذربایجان غربی علیه کرونا
کد خبر: 3984615
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۰

واکسیناسیون توانیابان و پرسنل مراکز توان‌بخشی آذربایجان غربی علیه کرونا

مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی گفت: در سطح استان تمامی توانیابان و پرسنل مراکز توان‌بخشی استان به تعداد ۱۲ هزار و ۸۰۰ نفر واکسن کرونا را دریافت کردند.

ارسالی| واکسیناسیون همه معلولان و پرسنل مراکز توان‌بخشی آذربایجان غربی علیه کرونابه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، سعید فریور، مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی، 26 تیر در نشست خبری با اصحاب رسانه با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در هفته بهزیستی اظهار کرد: یکی از اقدامات مهم انجام شده در این هفته افتتاح 53 واحد مسکن ویژه توانیابان در چندین شهرستان استان بود.

وی افزود: افتتاح یک مرکز اقامتی میان‌مدت ترک اعتیاد، مرکز جامع بازتوانبخشی معتادین و مجتمع رفاهی خدماتی شهید باکری در ارومیه، سه مرکز روزانه آموزشی و توانبخشی در ارومیه، نقده و پیرانشهر، خانه امن در ارومیه وایستگاه کاهش آسیب در میاندوآب از دیگر اقدامات انجام شده در هفته بهزیستی بود.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی با اشاره به تعداد مددجویان استان ادامه داد: در سطح استان 421 هزار و 645 نفر تحت پوشش اداره‌کل بهزیستی استان بوده که از میان آنها 51 هزار و 610 نفر مستمری‌بگیر هستند. از میان افراد مستمری‌بگیر نیز 16 هزار و 965 نفر از محل اعتبارات بهزیستی و 34 هزار و 645 نفر از محل هدفمندی یارانه‌ها ماهانه حقوق دریافت می‌کنند.

فریور تصریح کرد: از میان مددجویان تحت پوشش نیز در صورت تأمین اعتبار 19 هزار و 680 نفر به جمع مستمری‌بگیران استان اضافه خواهند شد که در حال حاضر در نوبت قرار دارند. در حال حاضر مستمری پرداخت به مددجویان بهزیستی رقمی بین 350 هزار تا یک میلیون 100 هزار تومان بوده که نسبت به سال گذشته سه برابر افزایش داشته است.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی با بیان اینکه برای هر 150 مددجوی استان یک مددکار وجود دارد، خاطرنشان کرد: در نظر است با برنامه‌ریزی مناسب در آینده این رقم کاهش یابد تا ارائه خدمات به مددجویان بیشتر شود.

وی در ارتباط با واکسیناسیون توانیابان و پرنسل مراکز توان‌بخشی استان علیه کرونا اظهار کرد: از آنجایی که واکسیناسیون این افراد در اولویت قرار داشت در سطح استان تمامی توانیابان و پرسنل مراکز توان‌بخشی استان به تعداد  12 هزار و 800 نفر واکسن کرونا را دریافت کردند.

فریور در پایان بیان کرد: در سطح استان ۱۰۰مرکز توان‌بخشی، ۷۹ مرکز اجتماعی، ۱۶۰ مرکز پیشگیری و یک هزار و 54 مرکز تحت پوشش بهزیستی وجود دارد.

انتهای پیام
captcha