مسئولان حضور پررنگ‌تری در نماز جمعه داشته باشند
کد خبر: 3985851
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۲
نماینده ولی‌ فقیه در آذربایجان‌ غربی:

مسئولان حضور پررنگ‌تری در نماز جمعه داشته باشند

نماینده ولی‌ فقیه در آذربایجان‌‌غربی گفت: انتظار می‌رود در صف‌های نماز جمعه حضور مسئولان پررنگ‌تر از مردم باشد چراکه با حضور آنها در این آیین عبادی و سیاسی حضور اقشار مختلف مردم نیز بیشتر خواهد بود.

ارسالی| مسئولان حضور پررنگ‌تری در نماز جمعه داشته باشندبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام سید‌مهدی قریشی، نماینده ولی‌ فقیه در آذربایجان‌غربی، اول مردادماه در خطبه‌های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی درباره اهمیت نماز جمعه، اظهار کرد: حضور در نماز جمعه از جمله اعمال پرفضیلت است که در آیات و روایات زیادی به آن اشاره شده است.

وی با بیان اینکه نماز جمعه یکی از سنگرهای دفاع از ارزش‌های دینی است، افزود: مردم با حضور در این آیین عبادی و سیاسی بینش سیاسی نسبت به جامعه پیدا می‌کنند.

نماینده ولی‌ فقیه در آذربایجان‌غربی ادامه داد: مسئولان وظیفه سنگینی در جامعه دارند، چراکه مردم با نگاه به آنها از اعمال و منش‌شان الگو می‌گیرند که در انجام اعمال دینی نیز وظیفه آنها به مراتب سنگین‌تر است.

وی بیان کرد: انتظار می‌رود در صف‌های نماز جمعه حضور مسئولان پررنگ‌تر از مردم باشد، چراکه حضور آنها در این آیین عبادی و سیاسی مشوقی برای حضور بیشتر اقشار مختلف مردم خواهد بود.

حجت‌الاسلام قریشی با اشاره به تغییر دولت در روزهای آینده، گفت: رئیس‌جمهور جدید باید مطالبات رهبری را در اولویت‌های کاری خویش قرار داده و با استفاده از مسئولان و متخصصان بومی هر منطقه نسبت به شناسایی ظرفیت‌های هر استان اقدام کند.

وی یادآور شد: در هفته جاری عید غدیر در پیش است که برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر آن باید همه مسئولان دست در دست هم داده و همکاری کنند.

انتهای پیام
captcha