برگزاری جشن غدیر منوط به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی است
کد خبر: 3986947
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۹

برگزاری جشن غدیر منوط به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: پروتکل‌های برگزاری جشن غدیر به دستگاه‌ها ابلاغ شده و برگزاری آن باید با رعایت دستورالعمل‌های ابلاغی از سوی ستاد مبارزه با کرونا باشد.

ارسالی امروزا برگزاری جشن عید غدیر منوط به رعایت دستورالعمل‌های ابلاغی ستاد مبرزه با کرونا استبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، علی مصطفوی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی، روز گذشته، 5 مردادماه در یکصد و سی و چهارمین جلسه ستاد مقابله با کرونا، اظهار کرد: ضمن تبریک عید غدیر و قدردانی از تلاش کادر درمان، پرستاری و خدمات و دیگر دست‌اندرکاران مقابله با کرونا، اگرچه استان در شیوع ویروس دلتا کرونا جزو استان‌های آخر است اما به جهت عدم رعایت پروتکل‌ها در وضعیت قرمز قرار گرفته‌ایم.

وی افزود: برای خروج کم‌هزینه از پیک پنجم کرونا باید دستورالعمل‌های بهداشتی را با جدیت اجرا کنیم و واکسیناسیون نیز با سرعت بیشتری عملیاتی شود و تبلیغ مزایای واکسن توسط رسانه‌ها به‌ویژه در سه شهرستان پیرانشهر، سردست و اشنویه که استقبال کمتری را در تزریق واکسن دارند ضروری است.

مصطفوی بیان کرد: پروتکل‌های برگزاری جشن غدیر به دستگاه‌ها ابلاغ شده و برگزاری آن باید با رعایت دستورالعمل‌های ابلاغی باشد و در خصوص ترددهای مرزی نیز ممنوعیت تردد از مرزهای ترکیه و عراق کماکان به قوت خود باقی است و فقط گروه‌های هفتگانه اجازه تردد دارند و ستاد ملی مقابله با کرونا مصوبه‌ای در خصوص رفع ممنوعیت ابلاغ نکرده است.

وی ادامه داد: از فرمانداران درخواست می‌شود تا با جدیت بیشتری نسبت به اجرای محدودیت‌ها اقدام کنند تا بتوانیم با همکاری وهمدلی با مردم از پیک پنجم همه‌گیری کرونا که شدت آن قوی پیش‌بینی شده به سلامت و با کمترین آمار فوتی‌ها عبور کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی، تصریح کرد: از عملکرد  برخی دستگاه‌های اجرایی که طبق دستورالعمل‌های ابلاغی در خصوص مقابله با کرونا مسئولیت دارند انتقاد دارم و متأسفانه عادی انگاری بر فرآیندهای مقابله با کرونا غلبه کرده و برخی دستگاه‌ها علی‌رغم مسئولیت قانونی که دارند نسبت به وظایف خود کوتاهی می‌کنند.

انتهای پیام
captcha