نصب المان‌های ویژه غدیر در ارومیه+ تصویر
کد خبر: 3987112
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۰

نصب المان‌های ویژه غدیر در ارومیه+ تصویر

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری ارومیه از نصب المان‌های ویژه غدیر و اجرای طرح دیوارنویسی در ۱۰۰ نقطه از ارومیه خبر داد.

ارسالی| نصب المان‌های ویژه غدیر در ارومیه+ تصویرحجت‌الاسلام سیامک نصری‌مقدم، مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری ارومیه، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، با اشاره به برنامه‌های شهرداری برای دهه ولایت و عید غدیر اظهار کرد: برای این دهه برنامه‌های مختلف فرهنگی در نظر گرفته شده که در این برنامه‌ها به تبیین پیام غدیر و ایجاد نشاط اجتماعی در جامعه توجه ویژه‌ای شده است.

وی افزود: نصب چندین المان ویژه غدیر، اجرای طرح دیوارنویسی در ۱۰۰ نقطه شهری، نصب پیام‌های تبریک عید غدیر در سازه‌های شهری و پل‌های عابر پیاده و پخش این پیام از تلویزیون‌های شهری و توزیع کتیبه‌های ویژه غدیر در بین مساجد و پایگاه‌های بسیج ارومیه از جمله این برنامه‌ها است.

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری ارومیه ادامه داد: مشارکت در اجرای طرح «هر خانه یک پرچم» با همکاری مساجد، ایجاد ایستگاه‌های صلواتی، توزیع پوسترهای غدیر، برپایی غرفه ویژه غدیر مقابل ساختمان شهرداری، اجرای طرح «اطعام علوی»، مشارکت در طرح توزیع نان با عنوان «نذر علوی» و اجرای مراسم نورافشانی از جمله دیگر برنامه‌های عید غدیرخم است.

وی عنوان کرد: غدیرخم در واقع ادامه دهنده راه رسالت و تمام‌کننده آن است از این رو همگان در حفظ و انتقال پیام این روز نقش مهمی دارند.

 

 

انتهای پیام
captcha