دفاع مقدس مرهون ایثار زینب‌گونه مادران شهدا است
کد خبر: 3987145
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۱

دفاع مقدس مرهون ایثار زینب‌گونه مادران شهدا است

در پیام تسلیت فرمانده و مسئول دفتر نماینده ولی‌فقیه در سپاه ارومیه به مناسبت درگذشت مادر شهید فلاح آمده است: انقلاب اسلامی و دفاع مقدس مدیون و مرهون ایثار زینب‌گونه مادرانی است که گرانقدرترین گوهرهای خود را فداکارانه نثار این راه کردند.

ارسالی| دفاع مقدس مرهون ایثار زینب‌گونه مادران شهدا استبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه در پی درگذشت مرحومه مغفوره خانم «شمامه لنبرانی»، مبارز انقلابی، اسوه صبر و ایثار و مادر شهید «ولی فلاح» پیام تسلیتی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

«انا لله و انا الیه راجعون

خبر غم‌انگیز در گذشت مادر شهید ولی فلاح، مرحومه مغفوره سرکار خانم شمامه لنبرانی، مبارز انقلابی، اسوه صبر و ایثار، موجب تألم و تأسف عمیق شد، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس مدیون و مرهون ایثار زینب‌گونه مادرانی است که گرانقدرترین گوهرهای خود را فداکارانه نثار این راه کردند.

بی‌شک خدمات این بانوی بزرگوار در راه ولایت و اهل بیت(ع) و در کنار فرزند شهیدش پاداشی عظیم به همراه دارد.

فرماندهی و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه، ضمن تعزیت در‌گذشت این بانوی مکرمه و پشتیبانی‌کننده ستاد جبهه و جنگ شهرستان ارومیه، به خانواده‌های شهداء و جامعه زنان این شهرستان و بازماندگان آن مرحومه تسلیت عرض می‌کند.

از خداوند متعال برای ایشان علو درجات و رحمت الهی را مسئلت می‌نمائیم.»

 

 

انتهای پیام
captcha