مهاباد؛ رتبه نخست جذب اعتبار برای اشتغال پایدار روستایی در آذربایجان غربی
کد خبر: 3987645
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۵

مهاباد؛ رتبه نخست جذب اعتبار برای اشتغال پایدار روستایی در آذربایجان غربی

فرماندار ویژه مهاباد گفت: رتبه نخست جذب اعتبار اشتغال پایدار روستایی در آذربایجان غربی با پرداخت ۶۷۰ میلیارد ریال تسهیلات به مهاباد تعلق دارد.

ارسالی| رتبه نخست جذب اعتبار اشتغال پایدار روستایی در آذربایجان غربی به مهاباد تعلق داردبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، عارف خدرلو، فرماندار ویژه مهاباد، ۹ مردادماه در جلسه کارگروه اشتغال‌زایی این شهرستان اظهار کرد: با توجه به اینکه به منظور حمایت از اشتغال سالانه تسهیلات خوداشتغالی در این شهرستان پرداخت می‌شود، باید توجه شود که این تسهیلات به افراد کارآفرین و توانمند از نظر شغلی پرداخت شود.

وی افزود: برای جلوگیری از سوءاستفاده‌های احتمالی در این راستا طرح‌های تولیدی باید از نظر ایده و میزان سرمایه‌گذاری ابتدا به صورت دقیق مورد بررسی قرار بگیرند و سپس تسهیلات به آنها اختصاص پیدا کند تا منابع مالی دولت هدر نرود.

فرماندار ویژه مهاباد با اشاره به اینکه ۶۷۰ میلیارد ریال تسهیلات از محل اعتبار اشتغال پایدار روستایی به متقاضیان پرداخت شده است، ادامه داد: طبق آمارها با این میزان تسهیلات پرداختی مهاباد رتبه نخست جذب اعتبار اشتغال پایدار روستایی را در آذربایجان غربی را دارد.

وی با اشاره به اینکه امروزه با گسترش شهرنشینی و پیشرفت تکنولوژی شغل‌های جدیدی به وجود آمده است، گفت: امروزه باید برای ایجاد اشتغال در حوزه فضای مجازی، گردشگری و رشته‌های دانش‌بنیان سرمایه‌گذاری و از آنها حمایت کرد.

خدرلو با اشاره به خسارت کرونا بر مشاغل خاطرنشان کرد: به منظور حمایت از مشاغل آسیب‌دیده از کرونا، مهلت ثبت‌نام در سامانه دریافت تسهیلات کرونایی تا پایان شهریور بوده و متقاضیان برای دریافت این تسهیلات می‌توانند به سامانه مراجعه کنند.

 

انتهای پیام
captcha