لزوم حمایت از طرح‌های اشتغال‌زایی در راستای کاهش بیکاری
کد خبر: 3987902
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۱

لزوم حمایت از طرح‌های اشتغال‌زایی در راستای کاهش بیکاری

نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح‌های اشتغال‌زایی و مولد به بحث معیشت اقشار مختلف کمک می‌کند بنابراین باید به سمت حمایت از اشتغال‌های مولد و کارگاه‌های زودبازده و صنایع برویم.

اشتغال جوانان اولویت اصلی است

مهدی روشنفکر، نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، اظهار داشت: اولویت کاری نمایندگان مجلس باید بحث کاهش بیکاری جوانان باشد، چراکه روز به روز شاهد خیل عظیم جوانان بیکار هستیم که هیچ امکان بازار شغلی برای آنان فراهم نیست پس به تبع این بیکاری و کمبود فرصت‌های شغلی ناخواسته به سمت برخی بزه‌کاری اجتماعی می‌روند و هم به خود و جامعه آسیب می‌رسانند.

وی افزود: هر طرح اشتغال‌زایی و مولد به بحث معیشت اقشار مختلف کمک می‌کند پس ما باید به سمت حمایت از اشتغال‌های مولد و کارگاه‌های زودبازده و صنایع برویم.

نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: هر طرحی که به کوچک شدن سفره مردم آسیب بزند قابل قبول نیست پس باید به‌عنوان خادم ملت به سمت حمایت از طرح‌هایی برویم که به رونق تولید و کاهش بیکاری کمک کند.

روشنفکر طرح صیانت از فضای مجازی را جزو طرح‌هایی برشمرد که اگر به‌درستی و به‌صورت کارشناسی مدیریت نشود به مشاغل موجود در فضای مجازی آسیب می‌زند.

وی اضافه کرد: درشرایط فعلی هر طرحی که به کوچک شدن سفره مردم آسیب بزند قابل قبول نیست پس ما باید طرح‌هایی را بررسی و تصویب کنیم که همه جنبه‌های آن به‌صورت علمی و کارشناسی بررسی و تجزیه و تحلیل شده باشد.

نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: طرح صیانت از فضای مجازی با توجه به بی کاری موجود در جامعه به اولویت بنده به‌عنوان خادم ملت نیست و طرح‌های دیگری مانند اشتغال جوانان را برنامه و اولویت خود می‌دانم.

انتهای پیام
captcha