واکسینه شدن ۵۲۰ نفر از مجموعه آموزش و پرورش مهاباد
کد خبر: 3987949
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۸

واکسینه شدن ۵۲۰ نفر از مجموعه آموزش و پرورش مهاباد

رئیس مرکز بهداشت مهاباد گفت: همزمان با شروع واکسیناسیون معلمان و فرهنگیان مهاباد، ۵۲۰ نفر از مجموعه آموزش و پرورش دُز اول خود را دریافت کردند که امیدواریم با واکسینه کردن افراد واجد شرایط شاهد ریشه‌کن شدن این ویروس منحوس باشیم.

ارسالی امروز ا واکسینه شدن  520نفر از مجموعه آموزش و پرورش مهابادبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، بهاءالدین حسینی، مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد، 10 مرداد ماه، در جلسه ستاد مقابله با کرونا، اظهار کرد: تعداد بستری‌های بخش کرونا در روزهای گذشته به مراتب بیشتر شده و در 48  ساعت گذشته به 20 نفر رسیده است.

وی افزود: هم‌اکنون 2 بخش ویژه مقابله با کرونا در این شهرستان فعال شده و از لحاظ تخت‌های بیمارستانی، اکسیژن، دارو و خدمات به بیماران کرونا مشکلی وجود ندارد و انتظار داریم شهروندان هم ما را در ایام بحرانی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی یاری کنند.

حسینی بیان کرد: در یک هفته گذشته جواب حدود 36 درصد تست‌های مراجعه‌کنندگان مثبت اعلام شده که این میزان در ماه قبل کمتر از 20 درصد ثبت شده بود که این امر نشان دهنده کاهش رعایت موازین بهداشتی و ساده‌انگاری در این امر است.

قاسم امینی، رئیس مرکز بهداشت مهاباد، نیز در این جلسه، گفت: همزمان با شروع واکسیناسیون معلمان و فرهنگیان این شهرستان، 520 نفر از مجموعه آموزش و پرورش دُز اول خود را دریافت کردند که امیدواریم با واکسینه کردن افراد واجد شرایط شاهد ریشه‌کن شدن این ویروس منحوس باشیم.

امینی ت‌کید کرد: روند واکسیناسیون با تمام توان در حال انجام است و از شهرداری درخواست داریم شرایط لازم را برای پایگاه خودرویی در زمان بارش باران با راه‌اندازی سایبان فراهم کند تا از این پایگاه که مورد استقبال شهروندان قرار گرفته، بیشتر استفاده کرد.

وی در پایان افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون 70 نفر از شهروندان به علت بیماری کرونا جان خود را از دست دادند که آمار بالایی است و از شهروندان درخواست داریم بیش از گذشته به موارد بهداشتی توجه داشته باشند.

انتهای پیام
captcha