فعالیت ۶۳ گروه جهادی در پلدشت
کد خبر: 3988007
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۳

فعالیت ۶۳ گروه جهادی در پلدشت

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت با اشاره به فعالیت گروه‌های جهادی پلدشت گفت: هم‌اکنون ۶۳ گروه جهادی در سطح شهرستان در حال فعالیت هستند و طی سال ۹۹ بالغ بر یک هزار و ۲۰۰ نفرروز فعالیت کرده‌اند.

ارسالی امروز ا فعالیت بیش از ۷۵۰ نفر روز فعالیت گروه جهادی در پلدشتبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام‌ وحید طالبی، امام‌جمعه پلدشت، امروز، 11 مرداد ماه در نشستی با گروه‌‌های جهادی پلدشت، اظهار کرد: هر کجا انقلابی و جهادی عمل کردیم، پیروز شدیم و با کار جهادی هیچ بن‌بستی وجود ندارد و این مهم بسیاری از مشکلات را حل خواهد کرد.

وی افزود: گروه‌های جهادی وظیفه‌شناس هستند و همیشه در برهه‌های زمانی حساس مثل سیل، زلزله، کرونا و دیگر مقاطع به کمک مردم و انقلاب آمده و با عزم راسخ و گام‌هایی استوار یه نظام و مردم خدمت رسانی کردند.

سرهنگ منصور یوسفی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت در ادامه این نشست با اشاره به فعالیت گروه‌های جهادی پلدشت گفت: هم‌اکنون ۶۳ گروه جهادی در سطح شهرستان پلدشت در حال فعالیت هستند و  طی سال ۹۹ بالغ بر یک هزار و ۲۰۰ نفرروز فعالیت کرده‌اند.

وی ادامه داد: گروه‌های جهادی از اول سال تاکنون بیش از ۷۵۰ نفر روز فعالیت جهادی داشتند که محرومیت‌زدایی، آب‌رسانی، توزیع بسته‌های معیشتی و آموزش، قسمتی از فعالیت‌های این گروه‌های در شهرستان پلدشت است.

انتهای پیام
captcha