جان‌باختن ۷ بیمار کرونایی دیگر در آذربایجان غربی
کد خبر: 3988041
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۷

جان‌باختن ۷ بیمار کرونایی دیگر در آذربایجان غربی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته، ۷ نفر از مبتلایان به کرونا در استان جان خود را از دست دادند که با احتساب این تعداد مجموع جان‌باختگان به ۴ هزار و ۹۱۲ نفر رسید.

ارسالی امروز| جان باختن ۷ نفر بر اثر کرونا در آذربایجان‌غربیجواد آقازاده، رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌غربی، اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۷ نفر از مبتلایان به کرونا در استان جان خود را از دست دادند که با احتساب این تعداد مجموع جان‌باختگان به ۴ هزار و ۹۱۲ نفر رسید.

وی افزود: در این مدت ۶۶۴ تن در آذربایجان‌غربی به کرونا مبتلا شدند و تعداد مبتلایان با سندرم حاد تنفسی ۱۰۹۰ تن شد. ۳۱ نفر با دستگاه ونتیلاتور تنفس می‌کنند و ۲۱۱ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

آقازاده بیان کرد: هم‌اکنون ۴۷۱ نفر مشکوک به بیماری و در این مدت ۲ هزار و ۵۲۷ نفر واکسینه شدند که با احتساب این تعداد کل واکسینه شدگان در استان به ۳۸۱ هزار و ۱۸۳ نفر رسید.

وی ادامه داد: تعداد مبتلایان به بیماری کرونا در آذربایجان‌غربی ۱۹۵ هزار و ۴۷۰ تن است و توصیه و خواهش داریم که مردم نمونه جهش یافته بیماری کرونا را جدی بگیرند تا با همکاری مردم و مسئولان بتوانیم با کرونا مقابله و مبارزه کنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی تصریح کرد: هم‌اکنون در آذربایجان‌غربی شهرستان خوی، ارومیه، تکاب، ماکو، چایپاره، مهاباد، سردشت، شوط و شاهین‌دژ به رنگ قرمز بوده و سفر به شهرستان‌های قرمز و نارنجی ممنوع و سایر شهرستان‌ها نارنجی بوده و شهرستان زرد نداریم.

آقازاده اظهار کرد: ارومیه با دو نفر، مهاباد با دونفر، سلماس، ماکو و خوی با یک نفر فوتی آمار جان‌باختگان کرونا را تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام
captcha